03-06-2007, 09:54 AM
Tervist kolleeg.Igati viimase peal w116. Pikk kere ja v8 moto.Rohkem ei oskagi soovida.Värvus on juba maitseasi.Üldse see w116 on viimane klassik.Järgmine mudel(w126) on juba plastmassi täis.
Tahtsin küsida kuidas selline võimas isend sinu kätte sattus ja kus tema lähiajal(loodetavasti) ringi vurama hakkab?Saab ka teda Eestis näha? Siin riigis eriti 6,9l pikad Mersud ringi ei liigu.
Ja see 6,9l moto on omaette väärtus-väga haruldane ja võimas.
Kas tehnilises passis on kirjas 4,5l või 6,9l?
Kuidas nivookad toimivad? Kas kergitavad ka nina või ainult saba?Töötavad nad õli või õhuga?
Igatahes edu sulle ja muretuid,rõõmsaid km-eid.
Tahtsin küsida kuidas selline võimas isend sinu kätte sattus ja kus tema lähiajal(loodetavasti) ringi vurama hakkab?Saab ka teda Eestis näha? Siin riigis eriti 6,9l pikad Mersud ringi ei liigu.
Ja see 6,9l moto on omaette väärtus-väga haruldane ja võimas.
Kas tehnilises passis on kirjas 4,5l või 6,9l?
Kuidas nivookad toimivad? Kas kergitavad ka nina või ainult saba?Töötavad nad õli või õhuga?
Igatahes edu sulle ja muretuid,rõõmsaid km-eid.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Sigmar Avald
56 913 150