22-05-2007, 07:08 PM
7mK Kirjutas:ASD kohta sain niipalju teada Wikipediast ,et antud lisa paigaldati kutsikate W201 2.5 16v mudelitele standardis.
Huvitaval kombel W124 lisade all seal sellest juttu ei ole tehtud.
Mercedes' ASD system was standard equipment on the 2.5-16v. The ASD is an electronically controlled, hydraulically locking differential which activates automatically when required. The electronic control allows varied amounts of differential lock from the standard 15% right up to 100%. It is not a traction control system however, and can only maximize traction rather than prevent wheel spin. Activation of the ASD system is indicated by an illuminating amber triangle in the speedometer.
Ehk keele mitteoskajatele -
Elektrooniliselt kontrollitud, hüdrauliliselt töötav seadeldis, mis käivitub automaatselt.. Blokeerib 15%-100% olenevalt vajadusest.. Tegemist ei ole veojõukontrolliga vaid tegemist on asjaga, mis teeb tagarataste pidamise maksimaalseks mitte ei takista papu põlemist.
ASD süsteemi sisselülimist on kujutatud armatuuris, spidomeetri keskel illumineeruva kolmnurkse kujutise näol..
Ja samamoodi see kujutis mul seal ka vilgub, kui seda vaja on.
Võin kinnitada, et ka reaalses elus asjalik lisa. Talvel nõuab head külgpidamisega rehvi autole, muidu paned nagu lehm libedal jääl p***e ees igal pool ja kui kast käigu alla ka peaks tõmbama siis :hoiatus: eriti suurematel kiirustel. Samas porist ja lumehangest saad palju hõlpsamalt välja kui mõlemad rattad sünkroonis kaapima hakkavad, tegelikult tuluke annab väga kiiresti märku kui veojõud korralikult maa külge ei taha jääda ning süsteem kaasa püüab aidata, polegi midagi imelikku, et näiteks talvel libedaga möödasõidu ajal kolmnurgaga lambike ära kustuda ei taha. Samas suvel, suurem velg + laiem rehv alla ja anna tuld palju tahad, kiirendus on nauditav, eriti selle 3,2 mootoriga :wink:
setud sõitsid seciga