07-05-2007, 08:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2007, 08:32 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Njah, tagarattalaagri varase staadiumi kulumist on keeruline tuvastada...
Üldiselt ei kipu ratta loksutamisega eriti midagi teada saama. Kui, siis vaid seda, et loks on suur. Põhimõtteliselt ei tohiks ratta pöörlemisel olla mitte mingit takistust ega tõukeid. Piduriklotsid oleks kasulik keerutamise ajaks välja võtta, siis ei kata nende hääl rattalaagri oma.
Peaülekande ulgumine ei sõltu mitte kiirusest, vaid koormusest. Ehk veo kadumisel hääl muutub.
Rattalaagrite hääl muutub erisuunalisi kurve läbides.
Kui peaülekandes on õli piisavalt, siis selle ulgumine muutub hullemaks kümnete tuhandete kilomeetrite jooksul. Rattalaager kooleb parimal juhul tuhandete kilomeetritega, halvemal juhul paarisaja meetriga...
Oled kindel, et kardaani tugilaager on korras?
Üldiselt ei kipu ratta loksutamisega eriti midagi teada saama. Kui, siis vaid seda, et loks on suur. Põhimõtteliselt ei tohiks ratta pöörlemisel olla mitte mingit takistust ega tõukeid. Piduriklotsid oleks kasulik keerutamise ajaks välja võtta, siis ei kata nende hääl rattalaagri oma.
Peaülekande ulgumine ei sõltu mitte kiirusest, vaid koormusest. Ehk veo kadumisel hääl muutub.
Rattalaagrite hääl muutub erisuunalisi kurve läbides.
Kui peaülekandes on õli piisavalt, siis selle ulgumine muutub hullemaks kümnete tuhandete kilomeetrite jooksul. Rattalaager kooleb parimal juhul tuhandete kilomeetritega, halvemal juhul paarisaja meetriga...
Oled kindel, et kardaani tugilaager on korras?