05-05-2007, 12:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2007, 01:25 AM ja muutjaks oli protsessor.)
tank Kirjutas:Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik?
niisiis vähe infot lisaks:
Selline auto on tõesti haruldane ja seda mitte ainult siinmail, kuna 1951-1955 toodeti neid kokku 6214 tkhttp://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W186 ja neist vähestestki(tänaste tootmisarvudega võrreldes) pole just väga palju säilinud
mõtte teostumisest ja prantsusmaalt äratoomise kohta saaks lausa raamatu kirjutada aga lühidalt:
2 korda kohapeal käimist
2 maale toodud mitte mersut(said ostetud, et oleks millegagi koju tulla)
1 kuu ootamist (transpordi jamad)
hulk närve nii minult kui ka vaestelt prantslastelt, kes natuke inglise keelt oskasid ja seetõttu mind tõlkima pidid
auto asukohast parema meelega vaikiks, et mitte lasta inimesi töö tegemise juures segada ja kuna see pole just väga odav sellist autot ehitada, siis ise üritan kontsentreeruda finantseerimisele, eritööde töökodade ja varuosade leidmisele
tehnilise seisukorra kohta võiks siis öelda, et käivitus (karburaatori kiirenduspumba vahelt tuiskas korralikes kodustes bensiini ja seda otse kollektorile) ja vähe ka liikus (pidur jäi peale)
tihendid lekkisid üle ühe(mis auto vanust arvestades on isegi väga normaalne, kuna viimane hooldus ja suurem remont olid teostatud 1966 aastal) ja kui juba vahetamiseks läks(kogu mootori küljes olevate kõikide tihendite), siis oli juba mõtekas ka muud sõlmed üle vaadata- vaatluse käigus tuvastati mõned katkised kolvirõngad, kulunud siduriketas, veninud kett ja veel pisiasju
roostekahjustuste väljaselgitamisega hakkame lähemalt tegelema sügisest, kuid esmapilgul tundub asi ilus olema (oma osa sellel on kindlasti ka keskmäärimissüsteemil, mis erinevate käänduvate pöörduvate detailide vahelt õli välja lennutab, kus kohast see siis satub auto põhja alla)
esmane vaatlus näitas roostekahjustusi varuratta koopas(mis tundub olevat ka tavaline) http://www.3-0-0.org
suur mure on raadioga kuid selleski vallas hakkab juba valgustatus tulema http://www.koenigs-klassik.de/
loodan, et saab auto varsti kuni sügiseni liikuma, et siis uuesti defekteerida ja jätkata töödega kere, sisu ja kroomi osas