MB 300 1953 W186 "Adenauer" - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 300 1953 W186 "Adenauer" (/showthread.php?tid=4898) |
MB 300 1953 W186 "Adenauer" - protsessor - 04-05-2007 Mark: Mercedes-Benz 300 "Adenauer" Värvus: must Läbisõit: 93 000 km Võimsus: 85 KW Mootori valem: 3,0 R6 Lisavarustus: Tume beez riidesisu Raadio Becker "Nürnberg" Tuulesuunajad kõikidel ustel Plaanid: mootori ja tagasilla remont käib, sügisel siis keretööd http://beta.album.ee/protsessor RE: MB 300 - Hõljuk - 04-05-2007 Mis selle mootoriga siis juhtus, et sellise läbisõidu juures rem. vajab? RE: MB 300 - protsessor - 04-05-2007 http://beta.album.ee/protsessor noh kett veninud ja tihendid lekkisid RE: MB 300 - indrek - 04-05-2007 Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna RE: MB 300 - protsessor - 04-05-2007 Indrek Kirjutas:Palun lugege foorumi reegleid ja nõudeid. Sellist MB d pole üldse olemaski, mis siin praegu üleval on. Nii palju võiks oma autot ikka teada, et mudel korralikult kirja panna Noh ma vist parem ei hakka austatud moderaatorile siin kiirkursust MB ajaloost pidama, aga kui huvi on siis võiks ju vaadata mis on W186 kere margi tähistus Allan RE: MB 300 1953 - Karl - 04-05-2007 Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.) Ja korralikke pilte ja rohkem ei teeks paha. Vabandan Indreku eest kui see markeering tõesti nii on,ma pole ka nii vanade Mersude markeeringutega eriti kursis. RE: MB 300 1953 - indrek - 04-05-2007 Kui sa kirjutad aastaarvu ja kerenumbri, siis tõesti on asjal jumet, kui aga paned ülesse MB 300, siis on ikka üsna võimatu mõista, mis asjaga tegu on. Ok, originaalis nimetavad nad seda jah 300 ks, aga siiski foorumis võiks täpsustada, mis masinaga tegu on, eriti veel, kui nii rariteet on. alamfoorumi eessõnas on kirjas ka, et mudel ja aastaarv ning kerenumber soovitatavalt RE: MB 300 1953 - protsessor - 04-05-2007 Karl Kirjutas:Oot-oot,siin tegemist millegi päris haruldase asjaga,ehk saad ikka rohkem infot panna auto kohta (ajalugu palju tead,kuidas sinu kätte sattus jne.) Noh et siis ajalugu- hetkel tean alates 62 st aastast (62 a. registreeriti see auto Pariisis, peale seda on olnud üks omanik ja päringud rohkema teada saamiseks on ka tehtud Auto sai läbi vaevade transpordiga hangitud Prantsusmaalt Lyoni külje alt muuseumist sealt ka pildid.... Paremad pildid tulevad siis pärast remonttöid, kuna hetkel pole auto välimus eriti esinduslik RE: MB 300 1953 - Karl - 04-05-2007 Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)! RE: MB 300 1953 - protsessor - 04-05-2007 Karl Kirjutas:Edu projektiga ja et tuhin üle ei läheks ( ja et rahakott järgi jõuaks)! sellest viimasest tulenevalt kere remonttööd sügisesse lähevadki RE: MB 300 1953 - jaanmb - 04-05-2007 Loodan et see kõik vastab tõele ja sellist toredust saab ka oma silmaga näha siin eestimaal RE: MB 300 1953 - tank - 04-05-2007 Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik? RE: MB 300 1953 - protsessor - 05-05-2007 tank Kirjutas:Väga kena vanake.Ja must värv sobib nagu rusikas silmaauku.Kus selline haruldus ka hetkel asub?Tegid moto remondi ise?Kaua ise oled Mersuhuviline olnud?Pajatad lugejatele äkki lähemalt,kuidas selline mõte teoks üldse sai.Kuidas oli auto üldine tehniline seisukord?Palju oli roostekahjustusi jne,jne...Selline auto on väga haruldane meite maal.Oleks kena lugeda rohkem sellise klassiku kohta.Kui moto jälle koos,on auto siis tänavasõidukõlbulik? niisiis vähe infot lisaks: Selline auto on tõesti haruldane ja seda mitte ainult siinmail, kuna 1951-1955 toodeti neid kokku 6214 tkhttp://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W186 ja neist vähestestki(tänaste tootmisarvudega võrreldes) pole just väga palju säilinud mõtte teostumisest ja prantsusmaalt äratoomise kohta saaks lausa raamatu kirjutada aga lühidalt: 2 korda kohapeal käimist 2 maale toodud mitte mersut(said ostetud, et oleks millegagi koju tulla) 1 kuu ootamist (transpordi jamad) hulk närve nii minult kui ka vaestelt prantslastelt, kes natuke inglise keelt oskasid ja seetõttu mind tõlkima pidid auto asukohast parema meelega vaikiks, et mitte lasta inimesi töö tegemise juures segada ja kuna see pole just väga odav sellist autot ehitada, siis ise üritan kontsentreeruda finantseerimisele, eritööde töökodade ja varuosade leidmisele tehnilise seisukorra kohta võiks siis öelda, et käivitus (karburaatori kiirenduspumba vahelt tuiskas korralikes kodustes bensiini ja seda otse kollektorile) ja vähe ka liikus (pidur jäi peale) tihendid lekkisid üle ühe(mis auto vanust arvestades on isegi väga normaalne, kuna viimane hooldus ja suurem remont olid teostatud 1966 aastal) ja kui juba vahetamiseks läks(kogu mootori küljes olevate kõikide tihendite), siis oli juba mõtekas ka muud sõlmed üle vaadata- vaatluse käigus tuvastati mõned katkised kolvirõngad, kulunud siduriketas, veninud kett ja veel pisiasju roostekahjustuste väljaselgitamisega hakkame lähemalt tegelema sügisest, kuid esmapilgul tundub asi ilus olema (oma osa sellel on kindlasti ka keskmäärimissüsteemil, mis erinevate käänduvate pöörduvate detailide vahelt õli välja lennutab, kus kohast see siis satub auto põhja alla) esmane vaatlus näitas roostekahjustusi varuratta koopas(mis tundub olevat ka tavaline) http://www.3-0-0.org suur mure on raadioga kuid selleski vallas hakkab juba valgustatus tulema http://www.koenigs-klassik.de/ loodan, et saab auto varsti kuni sügiseni liikuma, et siis uuesti defekteerida ja jätkata töödega kere, sisu ja kroomi osas RE: MB 300 1953 W186 "Adenauer" - sm. pelle - 29-08-2007 Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma? RE: MB 300 1953 W186 "Adenauer" - Karl - 29-08-2007 sm. pelle Kirjutas:Täna üks must kaunitar tuli mulle kadrioru keskuse ees vastu. Oligi see sinu oma? Sõidab iga päev mul töö juurest paar korda mööda Pärnu maanteel Kellukooli juurest, läigib kui pühademuna ja väga viks ja viisakas. Arvan, et ikka sama auto, omanik kahjuks vist ei käi foorumis enam eriti.... |