06-07-2025, 03:34 PM
Tahtis vedru välja visata
![[Pilt: 84922-20250706_113919.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/84922-20250706_113919.JPG)
Tagavedru pooleks, ots vastu veovõlli.
Juhtus tankimisel. Ilge litter kajas, miskit nagu ei muutunudki. Auto ei kaldunud. Kuna samal ajal askeldas kõrval tanklaonu prügikastide kõrval ja nende kaaned ka kolisesid mehemoodi, siis ei osanud esialgu miskit kahtlustada. Aga keerasime maanteele ja üks kräunumine hakkas. Ots käis vastu veovõlli:
![[Pilt: 33223-20250706_113932.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33223-20250706_113932.JPG)
Pilt on peale ülestõstmist ja ratta eemaldamist, vedru asend on muutunud.
Kuna auto vedas rasket haagist (mis oli küll üsna kenasti tasakaalus) ja heli oli tugevam edasisõidul, tagurdamisel sisuliselt puudus, siis ma jäin oma peas kinni käru pidurite rikke juurde. Mul on kunagi üks laialijooksnud trummelpidur midagi sarnast korraldanud...
Kuna auto sõitis ja miskit otse häda ei tundunud olema, siis tulime vaikselt omal jalal koju ära. Hommikul selgus ebameeldiv tõde, et käruga on kõik hästi. Autoga on pahasti.
Oskab keegi öelda, kas GLK veovõlli on õhukese seinaga toru, täismaterjal või paksu seinaga toru (nagu kardaan)? Hõõrumismärk on tajutav, aga mitte mõõdetav kümnendikunihikuga.
Endale meelespeaks: vedrudel on üks roheline ja kaks lillat täppi.

Tagavedru pooleks, ots vastu veovõlli.
Juhtus tankimisel. Ilge litter kajas, miskit nagu ei muutunudki. Auto ei kaldunud. Kuna samal ajal askeldas kõrval tanklaonu prügikastide kõrval ja nende kaaned ka kolisesid mehemoodi, siis ei osanud esialgu miskit kahtlustada. Aga keerasime maanteele ja üks kräunumine hakkas. Ots käis vastu veovõlli:
Pilt on peale ülestõstmist ja ratta eemaldamist, vedru asend on muutunud.
Kuna auto vedas rasket haagist (mis oli küll üsna kenasti tasakaalus) ja heli oli tugevam edasisõidul, tagurdamisel sisuliselt puudus, siis ma jäin oma peas kinni käru pidurite rikke juurde. Mul on kunagi üks laialijooksnud trummelpidur midagi sarnast korraldanud...
Kuna auto sõitis ja miskit otse häda ei tundunud olema, siis tulime vaikselt omal jalal koju ära. Hommikul selgus ebameeldiv tõde, et käruga on kõik hästi. Autoga on pahasti.
Oskab keegi öelda, kas GLK veovõlli on õhukese seinaga toru, täismaterjal või paksu seinaga toru (nagu kardaan)? Hõõrumismärk on tajutav, aga mitte mõõdetav kümnendikunihikuga.
Endale meelespeaks: vedrudel on üks roheline ja kaks lillat täppi.