01-07-2025, 10:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2025, 06:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Täis paak on muidugi kaalukas argument.
Kogu trassiprobleemi saad koheselt välistada kanistritestiga. Ehk paned ajutiselt võtma kütust kanistrist otse kapoti alt. Kui nüüd toimib, on viga trassis või paagis. Kui ikka ei toimi, siis kruti järgmiseks maha surveklapp KSP tagasivoolust ja veendu, et kuuli pessa suruv vedru on terve
Ei klapi hästi sümptomitega, aga kui pumba klapisüsteem on korras, siis muud väga üle ei jää.
Seda oled ju kontrollinud, et kett on pingul ja mootori keeramisel ikka liigub?
KSP mahavõtmisel miskit ketiajamis paigast ei lähe, aga pump ise pole kuidagi asendisse lukustatud. Pealepanekuks on vaja pumba nukkvõll fikseerida ja õigele ringile pihta saada.
Kogu trassiprobleemi saad koheselt välistada kanistritestiga. Ehk paned ajutiselt võtma kütust kanistrist otse kapoti alt. Kui nüüd toimib, on viga trassis või paagis. Kui ikka ei toimi, siis kruti järgmiseks maha surveklapp KSP tagasivoolust ja veendu, et kuuli pessa suruv vedru on terve

Ei klapi hästi sümptomitega, aga kui pumba klapisüsteem on korras, siis muud väga üle ei jää.
Seda oled ju kontrollinud, et kett on pingul ja mootori keeramisel ikka liigub?
KSP mahavõtmisel miskit ketiajamis paigast ei lähe, aga pump ise pole kuidagi asendisse lukustatud. Pealepanekuks on vaja pumba nukkvõll fikseerida ja õigele ringile pihta saada.