03-01-2025, 01:06 AM
Detsembrikuus sai Tallinnast toodud lisaks üks sinine salong, terve juhiistme tõttu. Pildipealt tundus korralik, kohapeal selgus siiski, et juhi istmele oli tõmmatud kundepoolne istmeriie peale, iste ei ole uus aga siiski tunduvalt vähem kulunud kui praegune. Ehk siis pean enda istmele teise istme seljaosa õmblema. Nüüd oleks vaja leida keegi L-Virumaalt kes sellega hakkama saaks. Lisaks sai ostetud veel 2 nivoo amorti. Kuna parem tagumine lekkis õli ja kolksus otsustasin selle ära vahetada. Probleemiks osutus toru ja vooliku ühenduskoht, kuna keegi eelnev lukksepp oli stutsil kandid maha keeranud oli sellega tükk tegemist, sai hoolega kuumutada ja meelitada, õnneks lahti see tuli. Peale vahetust pole rohkem auto alla piilunud, loodan et vahetatud detail on korralik ja ei leki, võiks öelda, et nüüd on igati toimiva ja korras nivoo vedrustusega S124.
Vasakul ''uus'' ja paremal vana amort
Sai ka mingi hetk roolivõimendi õli ära vahetatud koos filtriga. Mingiaeg sõidan siis vahetan õli uuesti ära. Võrreldes vana õliga öö ja päev, vana oli juba väga must. Lisaks vahetasin ära veel mõlemad kütusefiltrid. Jämefilter oli korralikult musta ollust täis, peenfilter oli küll mingiaeg vahetatud aga kindluse mõttes läks seegi uus. Kuna teiselt kolmandale käiku vahetades kast libistas, läks vahetusse K1 klapp, koos sellega siis ka käigukasti õlivann. Seoses selle klapiga tekkis ka küsimus, et kas pildil nähtava rohelise ''jublaka'' tihendid oleks mõttekas ära vahetada, ja kas neid kuskilt saada on? Netis osad rääkisid et nii K1 kui K2 klapid on samad, teised jällegi, et erinevad. Kuna K2 klapi koodi mul ei olnud ja klapp suurt midagi ei maksnud tellisin 2 sama koodiga klappi. laiali võttes selgus siiski, et K2 klapp on erineva. Sai sealt kood võetud ja eks kunagi vahetab ka selle ära, kiiret iseeneset ei ole kuna kolmandalt neljandale vahetab ilusasti.
Vasakul ''uus'' ja paremal vana amort
Sai ka mingi hetk roolivõimendi õli ära vahetatud koos filtriga. Mingiaeg sõidan siis vahetan õli uuesti ära. Võrreldes vana õliga öö ja päev, vana oli juba väga must. Lisaks vahetasin ära veel mõlemad kütusefiltrid. Jämefilter oli korralikult musta ollust täis, peenfilter oli küll mingiaeg vahetatud aga kindluse mõttes läks seegi uus. Kuna teiselt kolmandale käiku vahetades kast libistas, läks vahetusse K1 klapp, koos sellega siis ka käigukasti õlivann. Seoses selle klapiga tekkis ka küsimus, et kas pildil nähtava rohelise ''jublaka'' tihendid oleks mõttekas ära vahetada, ja kas neid kuskilt saada on? Netis osad rääkisid et nii K1 kui K2 klapid on samad, teised jällegi, et erinevad. Kuna K2 klapi koodi mul ei olnud ja klapp suurt midagi ei maksnud tellisin 2 sama koodiga klappi. laiali võttes selgus siiski, et K2 klapp on erineva. Sai sealt kood võetud ja eks kunagi vahetab ka selle ära, kiiret iseeneset ei ole kuna kolmandalt neljandale vahetab ilusasti.