21-12-2024, 01:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2024, 12:41 AM ja muutjaks oli Ott.)
Tundub, et seda autot hetkel võimatu müüa, ehk siis tuleb edasi kannatada.
Ja kannatada mina saan, mõned tunnid tagasi tekkis kellade vahele aku kujutis, auto lükkas maki välja kuid lasi sõita. Tuli meelde, et originaal Varta on hetkel seismas kättesaadavas kohas. Vahetasin akud âra nagu muiste aga midagi särises läbi kusagilt vist. Tulemus on hetkel totaalne vaikus võtme keeramisel.
EDIT: Ma koristan siit oma segase märkmepaberi teksti ära ning võtan asja kokku selliselt, et kere ja käigukasti poldi vaheline massijuhe oli näpuga kinni keeratud kere külge. Sellest tulenevalt oli see ühendus seal kiiresti halvenenud ning tekitas anomaaliat kus paar päeva ideaalselt töötav auto mingi hetk klõpsugi ei tee terve päev. Ellu ta jah ärkas, et elektroonika toimis ja diagnostika suhtles, kuid lihtsalt mingeid veakoode polnud. Lõpuks diagnoosis vea lihtne krokodill akult mootorisse.
Ja kannatada mina saan, mõned tunnid tagasi tekkis kellade vahele aku kujutis, auto lükkas maki välja kuid lasi sõita. Tuli meelde, et originaal Varta on hetkel seismas kättesaadavas kohas. Vahetasin akud âra nagu muiste aga midagi särises läbi kusagilt vist. Tulemus on hetkel totaalne vaikus võtme keeramisel.
EDIT: Ma koristan siit oma segase märkmepaberi teksti ära ning võtan asja kokku selliselt, et kere ja käigukasti poldi vaheline massijuhe oli näpuga kinni keeratud kere külge. Sellest tulenevalt oli see ühendus seal kiiresti halvenenud ning tekitas anomaaliat kus paar päeva ideaalselt töötav auto mingi hetk klõpsugi ei tee terve päev. Ellu ta jah ärkas, et elektroonika toimis ja diagnostika suhtles, kuid lihtsalt mingeid veakoode polnud. Lõpuks diagnoosis vea lihtne krokodill akult mootorisse.