02-12-2024, 12:23 AM
Vast nädalapäevad peale auto soetamist avastasin, et nivoo õli oli alla miinimumi, otsustasin regulaatori torud pidama saada. Kuna eelmine omanik oli sinna juba uued vask torud vedanud ei tundunud see erilise probleemina, proovisin esmalt peale pingutada, ehk pääsen kergelt. Nii lihtsalt siiski ei läinud, otsad olid kehvalt tehtud ja juba oli stutsi vahele keermeteipi keritud kuid tulemusteta. 5mm torudega läks lihtsalt, kuna korralik otsapress oli olemas sai need torud uued tehtud, 6mm torule head pressi ei olnud ja netist ma kuskilt valmis otstega toru ka ei leidnud. Ostsin 5m vasktoru ja liitmikud ning umbes peale kümnendat katsetus õnnestus ka need torud pidama saada.
Ära sai vahetatud ka jahutusvedelik ja termostaat (oli veel originaal). Jahutusvedelikku polnud sellel ilmselt aastaid vahetatud.
Mingi hetk jõudsin ka lekkiva diffrini. Vahetatud sai külgmised simmerid, otsmine jäi vana kuna puudus pikk 27(?) 12-kant padrun, aga too ka ei lekkinud. Puhastasin ka tuulutuse mis nagu arvata oligi, oli korralikult umbes. Korralik kultuuri kiht on ajaga tagasilla kohale tekkinud, peab katsuma selle, kui mitte enne siis kevadel, maha pesta. Vahetasin veel diffri tagumised puksid ja sisse läks uuesti uus õli. Avastasin ka narmendava kardaani leevendi, eks tuleb ka see mingihetk ära vahetada. Jutule vahelduseks natuke pildimaterjali.
Ära sai vahetatud ka jahutusvedelik ja termostaat (oli veel originaal). Jahutusvedelikku polnud sellel ilmselt aastaid vahetatud.
Mingi hetk jõudsin ka lekkiva diffrini. Vahetatud sai külgmised simmerid, otsmine jäi vana kuna puudus pikk 27(?) 12-kant padrun, aga too ka ei lekkinud. Puhastasin ka tuulutuse mis nagu arvata oligi, oli korralikult umbes. Korralik kultuuri kiht on ajaga tagasilla kohale tekkinud, peab katsuma selle, kui mitte enne siis kevadel, maha pesta. Vahetasin veel diffri tagumised puksid ja sisse läks uuesti uus õli. Avastasin ka narmendava kardaani leevendi, eks tuleb ka see mingihetk ära vahetada. Jutule vahelduseks natuke pildimaterjali.