01-12-2024, 03:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2024, 04:22 PM ja muutjaks oli Sten-M.M..)
Vead mis ostuhetkel teadsin: Käsipiduri ja täistulede märguande tuled armatuuris ei põlenud
Esisilla talas paar pehmet kohta
Parem tagumine nivoo amort lekkis ja kolksus
Nivoo regulaator lekkis
Tagumine udutuli ei töötanud
Tagumine vasak turvavöö ei tõmba sisse
Esistange puruks sõidetud ja kehvalt lapitud
Teiselt kolmandale käiku vahetades käib läbi jõnks
Keskmistest vendi avadest puhub koguaeg, ka siis kui need kinni keerata
Sooja reguleerimine ei tööta nii nagu peaks, puhub kas täiesti külma või siis kuuma, milles viga täpselt ei tea. Talv ka kohe käes nii, et pole hullu
Katuseluuk ei toimi, üks pool vähe üleval ja ei liigu korralikult
Tagumisele aknale vett ei tule, jookseb tagant polstri vahelt tuppa
Tagaklaasi soojendus ei tööta
Võimalik et oli veel midagi mis hetkel ei meenu. Niisiis, järgmine õhtu peale auto ostu avastasin, et mitte üks valgusti armatuuris ei põle. Esimesena kahtlustasin kaitset, sai see üle kontrollitud ja tõdetud et kaitse oli terve, küll aga kõik kaitsmed kaitsmeplokis olid vanad ja oksüdeerunud- nii et otsustasin need mingihetk välja vahetada. järgmine päev kiskusin välja spidoploki, et kontrollida seal olevat kaitset. Avastasin katkise reostaadi- sai tinutatud ja kõik tuled töötavad nii nagu peavad. Mingi hetk tellisin ära kogu hoolduse asjad koos käigukasti õli ja filtriga (kuna eelmine omanik polnud kasti õli vahetanud). Kui hoolduse asjad kohal olid olin autoga läbinud mõnisada km- aeg oli hoolduseks. Sai vahetatud õhufilter, õlifilter, õli ja automaatkasti õli ja -filter ning diffri õli. Hoolduse käigus avastasin lekkivad differi simmerid. Kastiõli vahetades midagi ebaloomulikku ei märganud, näha oli et õli polnud ammu vahetatud(eelmine omanik polnud kordagi vahetanud), tumepunane kuid ebaloomulikku lõhna või võõrkehi ei tuvastanud. Külge läks uus Valeo filter ja Elringi tihend, põhja pingutades arvasin et suudan need 8-12 Nm enamvähem täpselt välja keerata aga võta näpust, jäi lekkima. Ju siis sai veidi üle pingutatud ja tuleb mingihetk kasti õlivann välja vahetada.
Sai vahetatud ka diffri õli, paljut seal sees enam polnudki. Vana välja, sisse läks Motuli 75w-90.
Esisilla talas paar pehmet kohta
Parem tagumine nivoo amort lekkis ja kolksus
Nivoo regulaator lekkis
Tagumine udutuli ei töötanud
Tagumine vasak turvavöö ei tõmba sisse
Esistange puruks sõidetud ja kehvalt lapitud
Teiselt kolmandale käiku vahetades käib läbi jõnks
Keskmistest vendi avadest puhub koguaeg, ka siis kui need kinni keerata
Sooja reguleerimine ei tööta nii nagu peaks, puhub kas täiesti külma või siis kuuma, milles viga täpselt ei tea. Talv ka kohe käes nii, et pole hullu
Katuseluuk ei toimi, üks pool vähe üleval ja ei liigu korralikult
Tagumisele aknale vett ei tule, jookseb tagant polstri vahelt tuppa
Tagaklaasi soojendus ei tööta
Võimalik et oli veel midagi mis hetkel ei meenu. Niisiis, järgmine õhtu peale auto ostu avastasin, et mitte üks valgusti armatuuris ei põle. Esimesena kahtlustasin kaitset, sai see üle kontrollitud ja tõdetud et kaitse oli terve, küll aga kõik kaitsmed kaitsmeplokis olid vanad ja oksüdeerunud- nii et otsustasin need mingihetk välja vahetada. järgmine päev kiskusin välja spidoploki, et kontrollida seal olevat kaitset. Avastasin katkise reostaadi- sai tinutatud ja kõik tuled töötavad nii nagu peavad. Mingi hetk tellisin ära kogu hoolduse asjad koos käigukasti õli ja filtriga (kuna eelmine omanik polnud kasti õli vahetanud). Kui hoolduse asjad kohal olid olin autoga läbinud mõnisada km- aeg oli hoolduseks. Sai vahetatud õhufilter, õlifilter, õli ja automaatkasti õli ja -filter ning diffri õli. Hoolduse käigus avastasin lekkivad differi simmerid. Kastiõli vahetades midagi ebaloomulikku ei märganud, näha oli et õli polnud ammu vahetatud(eelmine omanik polnud kordagi vahetanud), tumepunane kuid ebaloomulikku lõhna või võõrkehi ei tuvastanud. Külge läks uus Valeo filter ja Elringi tihend, põhja pingutades arvasin et suudan need 8-12 Nm enamvähem täpselt välja keerata aga võta näpust, jäi lekkima. Ju siis sai veidi üle pingutatud ja tuleb mingihetk kasti õlivann välja vahetada.
Sai vahetatud ka diffri õli, paljut seal sees enam polnudki. Vana välja, sisse läks Motuli 75w-90.