17-11-2024, 09:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2024, 08:31 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Oleme selle autoga sõitnud teadmises, et esisilla tüütu kolksu põhjuseks on täiesti toimiv amortisaator. Mida ma ei raatsinud vahetada.
Olen kahes mersutöökojas ja kolmel tehnoülevaatusel palunud uurida, kas esisild on tihe ja kas kuskil midagi võiks kolksu põhjustada. Ikka: Alles gut!
Mõni nädal tagasi sai vibrat otsides muu hulgas pistetud heebel alumise pikivarda (kutsutakse ka tõmbevardaks) kerepoolse puksi vahele ja seal oli räme loks. Ikka sentimeetri jagu, kerel märgid hoovast juba peal. Mitte keegi polnud seda märganud, auto on täpselt samamoodi kolistanud ostust saati. Niipalju siis oskusest Mercedes-Benz silda kontrollida...
Häbiväärne muidugi, et ma ise polnud ka heeblit sinna vahele pannud varem.
Igatahes nüüd on seal sektoris vaikus ja lamavatest politseinikest üle või mööda kruusateed sõites kostab vaid tuhmi klobinat.
Esivedrustust see muidugi normaalseks ei teinud - endiselt on läbi rooli tunda nii augu serva kaldenurk kui põhja tekstuur Tüütu omadus, mida tänapäeval niiväga ihaldatakse...
Samas LS mõistes tasulistel kiirustel on muidugi äge, kui esisild hästi teest kinni hoiab ja auto soovitud suunas liigub ka olukordades, kus odavautod ammu on muutunud juhitamatuteks dünaamikakatse kehadeks.
Vibra põhjuseks on ilmselt tuntava lõtkuga vasak veovõll, mille küljes ka kurikuulus karteripõhja laager. No seda soovitas Hort juba aastaid tagasi vahetada...
Olen kahes mersutöökojas ja kolmel tehnoülevaatusel palunud uurida, kas esisild on tihe ja kas kuskil midagi võiks kolksu põhjustada. Ikka: Alles gut!
Mõni nädal tagasi sai vibrat otsides muu hulgas pistetud heebel alumise pikivarda (kutsutakse ka tõmbevardaks) kerepoolse puksi vahele ja seal oli räme loks. Ikka sentimeetri jagu, kerel märgid hoovast juba peal. Mitte keegi polnud seda märganud, auto on täpselt samamoodi kolistanud ostust saati. Niipalju siis oskusest Mercedes-Benz silda kontrollida...
Häbiväärne muidugi, et ma ise polnud ka heeblit sinna vahele pannud varem.
Igatahes nüüd on seal sektoris vaikus ja lamavatest politseinikest üle või mööda kruusateed sõites kostab vaid tuhmi klobinat.
Esivedrustust see muidugi normaalseks ei teinud - endiselt on läbi rooli tunda nii augu serva kaldenurk kui põhja tekstuur Tüütu omadus, mida tänapäeval niiväga ihaldatakse...
Samas LS mõistes tasulistel kiirustel on muidugi äge, kui esisild hästi teest kinni hoiab ja auto soovitud suunas liigub ka olukordades, kus odavautod ammu on muutunud juhitamatuteks dünaamikakatse kehadeks.
Vibra põhjuseks on ilmselt tuntava lõtkuga vasak veovõll, mille küljes ka kurikuulus karteripõhja laager. No seda soovitas Hort juba aastaid tagasi vahetada...