23-10-2024, 11:24 PM
Eile oli jälle autol häda majas voolu vähesusega. Panin laadima - läks 7 Ah juurde. Ehk aku on ikkagi lahja... Samas - garantiiaja pidas vastu ja rohkem pole maailmamajanduse turgutamiseks ette nähtudki minusugustele. No õnneks neid müüakse.
Nelja aastaga pole sittagi muutunud: endiselt pakuvad kataloogid sellele autole 95 Ah akusid, mis on 350+ mm pikad. Aga meie omal on seal rõõmsasti kliimatoru ees ja maksimaalselt mahub 320 mm ehk 80 Ah. Näis, kauaks Excide üüber aageeemmi siis jagub. On Renovaaris pakkumises parasjagu.
Samas olen kindel, et mõne lolli auto peal käivitab veel tükk aega. Näiteks Potsut.
GLK laadimine on 14+ V, tuttuläinud auto voolutarve vähemalt mõõtmiste järgi 0,011A. Ei oska nagu midagi ette heita...
Kas ma peaks STARiga kuidagi autole ütlema ka, et nüüd on uus aku ja seda palun kohelda viisakamalt? Või pole arutu optimeerimine veel 2013. aasta autolt tabanud?
Nelja aastaga pole sittagi muutunud: endiselt pakuvad kataloogid sellele autole 95 Ah akusid, mis on 350+ mm pikad. Aga meie omal on seal rõõmsasti kliimatoru ees ja maksimaalselt mahub 320 mm ehk 80 Ah. Näis, kauaks Excide üüber aageeemmi siis jagub. On Renovaaris pakkumises parasjagu.
(12-01-2021, 04:31 PM)v6sa Kirjutas: ...
Jõuluvana tõi GLK-le uue põhiaku ka, ...
kataloogi järgi ostetud 100 Ah ei mahtunudki pessa. Kliima toru on ees.... No, nüüd on Rrrrohelisel ka uus aku
...
Samas olen kindel, et mõne lolli auto peal käivitab veel tükk aega. Näiteks Potsut.
GLK laadimine on 14+ V, tuttuläinud auto voolutarve vähemalt mõõtmiste järgi 0,011A. Ei oska nagu midagi ette heita...
Kas ma peaks STARiga kuidagi autole ütlema ka, et nüüd on uus aku ja seda palun kohelda viisakamalt? Või pole arutu optimeerimine veel 2013. aasta autolt tabanud?