06-10-2024, 08:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2024, 08:07 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Midagi drastilist vahepeal juhtunud ei ole.
Ülevaatuse läbis jätkuvalt puhtalt, pidurid sillad korras. Mingi hetk suve hakul muutus tagasild kuidagi vedelaks, läksid uued kaikad ja õõtsapuksid. Lisaks läks uus veepump, jahutusvedelik, soonrhihm.
Peale veepumba vahetust hakkas lekkima ploki küljes olev veepumba korpus - omajagu nokitsemist, et see kätte sealt saada. Leidsin korraliku kasutatud tüki ja läks koos uute tihenditega kokku kõik uuesti. Pean tõdema, et 210l hakkas juba vist see komme tekkima, et on vaja asjad ära pakkida (ruumi natuke vähe) - näiteks 124l nii palju seda ei täheldanud, ilmselt vinguda pole mõtet, sest mida uuemaks - seda hullemaks.
Muidu on ennast viisakalt üleval pidanud ja omajagu kilomeetreid maha uhanud see suvi. Eesmised stabika kondid ja puksid vahetan ka lähiajal ära. Õli ja filtrivahetus sai ka hiljuti tehtud, 350k pealt siis. Õliradiaatorile sai ka delete tehtud, torud omavahel kokku viidud, kui peaks leidma korraliku õliradika kunagi siis võiks uuesti tagasi panna. Meie kliimas see vist erilist rolli ei mängi. Lisaks vahetasin ära SOV pumba küljes ja ka mõned immitsevad kütusetorud. SOV läks boschi originaaltoodang, maksis 140€ kopikatega, torud esimesed poest ettejuhtuvad.
Veepumba korpuse seiklus:
Ülevaatuse läbis jätkuvalt puhtalt, pidurid sillad korras. Mingi hetk suve hakul muutus tagasild kuidagi vedelaks, läksid uued kaikad ja õõtsapuksid. Lisaks läks uus veepump, jahutusvedelik, soonrhihm.
Peale veepumba vahetust hakkas lekkima ploki küljes olev veepumba korpus - omajagu nokitsemist, et see kätte sealt saada. Leidsin korraliku kasutatud tüki ja läks koos uute tihenditega kokku kõik uuesti. Pean tõdema, et 210l hakkas juba vist see komme tekkima, et on vaja asjad ära pakkida (ruumi natuke vähe) - näiteks 124l nii palju seda ei täheldanud, ilmselt vinguda pole mõtet, sest mida uuemaks - seda hullemaks.
Muidu on ennast viisakalt üleval pidanud ja omajagu kilomeetreid maha uhanud see suvi. Eesmised stabika kondid ja puksid vahetan ka lähiajal ära. Õli ja filtrivahetus sai ka hiljuti tehtud, 350k pealt siis. Õliradiaatorile sai ka delete tehtud, torud omavahel kokku viidud, kui peaks leidma korraliku õliradika kunagi siis võiks uuesti tagasi panna. Meie kliimas see vist erilist rolli ei mängi. Lisaks vahetasin ära SOV pumba küljes ja ka mõned immitsevad kütusetorud. SOV läks boschi originaaltoodang, maksis 140€ kopikatega, torud esimesed poest ettejuhtuvad.
Veepumba korpuse seiklus: