23-09-2024, 09:56 AM
(23-09-2024, 07:20 AM)v6sa Kirjutas:(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ...Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist.
Õige otsus! Ukseklaasid on vist roheka tooniga juba tehasest?
(22-09-2024, 10:04 PM)kodutu Kirjutas: ... Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. ...
Võta esmalt kaas maha ja lase kohtrollida survega. Kui Seal mõrasid ei ole ja sööbimist ka mitte, siis lihvist läbi, uute tihenditega kokku tagasi ja ainult tuld. Järgmist kaant jõuad vaadata siis, kui kaanel defektid sees.
Sedavähe, kui video pealt näeb, tundub leke olema ikka tihendipinnalt. Pikk kaas kipub ikka väheke paenduma töötamise käigus ja eks vasta tulemüüri on väheke soe ka
Ukseklaasid on 95 aasta facelifti küljest, tagumised vähemalt. Esiklaas sai pandud uus hiinakas ja tagaklaas läks tema enda oma.
Plokikaanega ilmselt nii saabki olema, et maha ja siis selgub mis olukorras asi on. Muidugi huvitav asi on see, et kui mootor veel eelmise omaniku auto vahel oli siis korra juba tehti kaane remonti - mis kvaliteediga ja mis ulatuses, seda ei oska keegi enam öelda.