22-09-2024, 10:04 PM
Kerge uuendus ka selle isendi kohta.
Mõnes eelnevas postituses mainisin ära mõned roostekohad... Mnjah, esiklaas tuli eest, tagaklaas eest, esiklaasi piilariserv mäda - tegin uue. Parempoolsed tungiava ümbrused said keevitatud, vasak tagumine tiivakaar nii seest kui väljast sai tehtud. Sai otsitud õige turbodiisli poritiib, tagaluuk sai vahetatud. No ja kui juba siis juba, tuiskasin terve auto üle. Kereõõnsused lasin kerevaha täis, vast kestab nüüd paremini, tiivakaared ja küljekarbid käisin üle raptoriga.
Väga midagi pildistada ei viitsinud, ukseklaasidelt sai võetud ära must prügikott (loe toonklaas). Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist.
Ukseliistudega oli paras seiklus, tüübleid väga võtta ei ole. Alumised tüüblid tulid poolast, allcar.ee kaudu. Keskmised tüüblid sain aeromotorsist.
Panen siia tootekoodid, ehk kellelgi tuleb kasuks:
A1249880478 - keskmised tüüblid
A0069883078 - alumised tüüblid.
Jah, rehvid on tühjad ja veljed on paari poldiga all. Ringi veeretamiseks ainult.
Tehnilise poole pealt ootab ees plokikaane saaga. Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. Uut kaant osta ei raatsi (vehos maksab 1925€), kasutatud korraliku turbodiisli kaant on ka ilmselt keeruline leida - kui kellelgi pakkuda siis võib seda teha PS-i kaudu. Vabalthingava kaas on võimalus, kuid interneedusest uuringut tehes selgus, et turbodiisli kaanel on klapid naatriumiga täidetud paremaks jahutamiseks, eelpõlemiskambrid on turbomootoril suuremad (15mm vs 14mm) ja lisaks ka jahutussärgi erinevus.
Puhas:
Peale mõningat käimist:
Video kaane seiklusest:
https://drive.google.com/file/d/1EagCLR6...drive_link
Mõnes eelnevas postituses mainisin ära mõned roostekohad... Mnjah, esiklaas tuli eest, tagaklaas eest, esiklaasi piilariserv mäda - tegin uue. Parempoolsed tungiava ümbrused said keevitatud, vasak tagumine tiivakaar nii seest kui väljast sai tehtud. Sai otsitud õige turbodiisli poritiib, tagaluuk sai vahetatud. No ja kui juba siis juba, tuiskasin terve auto üle. Kereõõnsused lasin kerevaha täis, vast kestab nüüd paremini, tiivakaared ja küljekarbid käisin üle raptoriga.
Väga midagi pildistada ei viitsinud, ukseklaasidelt sai võetud ära must prügikott (loe toonklaas). Alguses oli muidugi plaan, et lähen laia liistu peale üle - praegu arvan, et õige otsus säilitada kitsas liist.
Ukseliistudega oli paras seiklus, tüübleid väga võtta ei ole. Alumised tüüblid tulid poolast, allcar.ee kaudu. Keskmised tüüblid sain aeromotorsist.
Panen siia tootekoodid, ehk kellelgi tuleb kasuks:
A1249880478 - keskmised tüüblid
A0069883078 - alumised tüüblid.
Jah, rehvid on tühjad ja veljed on paari poldiga all. Ringi veeretamiseks ainult.
Tehnilise poole pealt ootab ees plokikaane saaga. Huvitaval kombel on kaane tagumisest otsast, mingisuguse valukoha pealt leke - lisaks jookseb kaanetihendi vahelt ka. Nüüd on küsimus, et mis saab. Uut kaant osta ei raatsi (vehos maksab 1925€), kasutatud korraliku turbodiisli kaant on ka ilmselt keeruline leida - kui kellelgi pakkuda siis võib seda teha PS-i kaudu. Vabalthingava kaas on võimalus, kuid interneedusest uuringut tehes selgus, et turbodiisli kaanel on klapid naatriumiga täidetud paremaks jahutamiseks, eelpõlemiskambrid on turbomootoril suuremad (15mm vs 14mm) ja lisaks ka jahutussärgi erinevus.
Puhas:
Peale mõningat käimist:
Video kaane seiklusest:
https://drive.google.com/file/d/1EagCLR6...drive_link