07-04-2024, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2024, 12:59 PM ja muutjaks oli Ott.)
Õlilekke likvideerimine käsil. Viimati kui autot altpoolt nägin siis oli selge, et sisselaske alt on kusagilt higine. Tuginedes mõnele soovitusele ostsin ära soojusvaheti. See on siis koos õlifiltri korpusega. Idee oli, et kui see isegi ei leki, siis sealt urust avaneb vähemasti parem vaade võimalikule probleemsele kohale. Rohkem ma oma pead ei vaevanud, valasin korralikult õli peale ja ootasin oma järge. Töökojas avastasime, et pihustite ümbrus on ka õline, järelikult siis KKK-tihend.
Andsin ka ise oma panuse ja puhastasin korralikult ära drosselklapi ja plastikpõlve mis sl-kollektorisse keerab. Lõpuks oli töömees nõus kollektori enda ka eemaldama, see eeldab nimelt eelnevalt EGR klapi eemaldust ja see on selline vandesõnu esile kutsuv harjutus. Igastahes mina õnnelik, saab sellel autol ka see osakond kõik puhtaks ning ühtlasi tahtsin tegelikult kollet veidi inspekteerida, et ega seal ometi mingit mõra pole kusagil. Tundus terve.
Kuna juba nii hea ja ilus saab kõik siis ei saanud mööda vaadata ka eelsüüteküünaldest millele hea ligipääs oli. Siinkohal sain järgmise laksu ebaõnne selle autoga. Neljast küünlast kolm murdusid sisse ära, no vähemalt siis oli vastumeetmeteks ligipääs hea ja täna saadi nad sealt ikka kätte ka lõpuks. Loodetavasti uue nädal alguses saab ikka auto sõitma jälle ja seda lekkevabalt.
Tõsi, midagi jääb ka veidi kriipima. Nimelt sisselaske alt tagant otsast oli kaane ja ploki vahelt ka õline. Fakt on see, et KKK-tihend oli surnud ja pudenes kohati juppideks. Fakt on see, et mööda mootorit õli üles ei roni pihustite vahele (jah ma tean, et mööda juhet on see võimalik ka vastumäge). Samas kaan oli sealt tagant otsast justkui puhas. Kollektor oli pealt veits õline ja ka seal sees koos tahmaga oli vedelamat pläusti ning üks kinnituspolt oli lahti. Kollesse võib õli olla ka turbo rikke tagajärjel sattunud. Hetkel paneme kokku nii nagu on ja loodan, et leke oli ikkagi ülevalt. Kaanetihend peaks olema siis ainult õlikanali juurest vigane, pole küll varem kuulnud, kuid võibolla tõesti. Väga loodan siiski, et mitte.
EDIT:
Paistab, et auto hetkel midagi ei tilgu enam. Oli ikka möllamist tegelikult, et sõitma saada. Peale eelnevalt kirjeldatud töid proovikäivitusel viskas soonrihma maha, lisaks oli seismisega ära kuivanud jahutusvedeliku lõdviku tihend mis enam ei pidanud. Proovisõidu sai ära teha, DPF-i ja juba varem tuttav exhaust back pressure andurid vaheldumisi andsid vigu, ja sedasi paar päeva enne kui rahule jäid uue olukorraga. Kuid siit tuli veel üks tagasilöök, auto lihtsalt käis kohapeal ja korraga aurupilv ja tosooli lebra. Erinevate arusaamatuste tõttu ei ostnud ma uut küttefiltri korpust, see selleks, aga see sama detail kohe ka järele andis. Nimelt sealt käib ka jahutusvedelik läbi ja plastik oli ikkagi nii pehmeks muutunud, et andis järele, lihtsalt viskas vooliku otsast nii, et ülemine osa torukest oli rahulikult veel vooliku sees. Võib teist näpuga murda nagu šokolaadi, tasub kindlasti ennetavalt välja vahetada kellel see võimalus on.
Selles suhtes vedas jälle, et kusagil tihedas liikluses selle teadmiseni ei jõudnud.
Mis on veel positiivne, mulle tundub, et ühes postituses kirjeldatud startimisviivitus on nüüd peale sisselaske ja drosseli puhastamist kadunud.
Andsin ka ise oma panuse ja puhastasin korralikult ära drosselklapi ja plastikpõlve mis sl-kollektorisse keerab. Lõpuks oli töömees nõus kollektori enda ka eemaldama, see eeldab nimelt eelnevalt EGR klapi eemaldust ja see on selline vandesõnu esile kutsuv harjutus. Igastahes mina õnnelik, saab sellel autol ka see osakond kõik puhtaks ning ühtlasi tahtsin tegelikult kollet veidi inspekteerida, et ega seal ometi mingit mõra pole kusagil. Tundus terve.
Kuna juba nii hea ja ilus saab kõik siis ei saanud mööda vaadata ka eelsüüteküünaldest millele hea ligipääs oli. Siinkohal sain järgmise laksu ebaõnne selle autoga. Neljast küünlast kolm murdusid sisse ära, no vähemalt siis oli vastumeetmeteks ligipääs hea ja täna saadi nad sealt ikka kätte ka lõpuks. Loodetavasti uue nädal alguses saab ikka auto sõitma jälle ja seda lekkevabalt.
Tõsi, midagi jääb ka veidi kriipima. Nimelt sisselaske alt tagant otsast oli kaane ja ploki vahelt ka õline. Fakt on see, et KKK-tihend oli surnud ja pudenes kohati juppideks. Fakt on see, et mööda mootorit õli üles ei roni pihustite vahele (jah ma tean, et mööda juhet on see võimalik ka vastumäge). Samas kaan oli sealt tagant otsast justkui puhas. Kollektor oli pealt veits õline ja ka seal sees koos tahmaga oli vedelamat pläusti ning üks kinnituspolt oli lahti. Kollesse võib õli olla ka turbo rikke tagajärjel sattunud. Hetkel paneme kokku nii nagu on ja loodan, et leke oli ikkagi ülevalt. Kaanetihend peaks olema siis ainult õlikanali juurest vigane, pole küll varem kuulnud, kuid võibolla tõesti. Väga loodan siiski, et mitte.
EDIT:
Paistab, et auto hetkel midagi ei tilgu enam. Oli ikka möllamist tegelikult, et sõitma saada. Peale eelnevalt kirjeldatud töid proovikäivitusel viskas soonrihma maha, lisaks oli seismisega ära kuivanud jahutusvedeliku lõdviku tihend mis enam ei pidanud. Proovisõidu sai ära teha, DPF-i ja juba varem tuttav exhaust back pressure andurid vaheldumisi andsid vigu, ja sedasi paar päeva enne kui rahule jäid uue olukorraga. Kuid siit tuli veel üks tagasilöök, auto lihtsalt käis kohapeal ja korraga aurupilv ja tosooli lebra. Erinevate arusaamatuste tõttu ei ostnud ma uut küttefiltri korpust, see selleks, aga see sama detail kohe ka järele andis. Nimelt sealt käib ka jahutusvedelik läbi ja plastik oli ikkagi nii pehmeks muutunud, et andis järele, lihtsalt viskas vooliku otsast nii, et ülemine osa torukest oli rahulikult veel vooliku sees. Võib teist näpuga murda nagu šokolaadi, tasub kindlasti ennetavalt välja vahetada kellel see võimalus on.
Selles suhtes vedas jälle, et kusagil tihedas liikluses selle teadmiseni ei jõudnud.
Mis on veel positiivne, mulle tundub, et ühes postituses kirjeldatud startimisviivitus on nüüd peale sisselaske ja drosseli puhastamist kadunud.