02-03-2024, 05:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2024, 12:26 AM ja muutjaks oli Ott.)
Exhaust back pressure andur oli siis see millest viimati juttu oli ning tundub, et ikkagi sobib nüüd autole sealt tulev info.
Just tulin garaazist ja vahetasin vasakpoolse tagumise õhkpadja (väga lihtne töö). Tunnistan, et pooleldi kõhutunde pealt. Mis viitas just selle poole padjale oli minujaoks see, et kui auto oli juba alla vajunud siis alati oli see külg visuaalselt veidi madalam. Lisaks ma lihtsalt tõstsin tungrauaga emba kumba külge üles ning kui auto raskus vajus vasakule küljele, oli kohe omal raskusel tagaots maas, teisipidi ei juhtunud midagi. Kord jätsin auto kõige kõrgemasse asendisse lausa mitmeks ööpäevaks ja siis näiteks ei vajunud ta üldse mitte kuhugi, mille peale ma välistasin õhuvoolikute augu. Mul on ka STAR aga ma ei viitsinud lihtsalt selle veaotsinguga põhjalikumalt tegeleda. Suure tõenäosusega vahetan ma ka ülejäänud õhkpadjad varem või hiljem nagunii. Küll aga ootan soojema kevade ära ja siis tahaks vahetada selle süsteemi filtri. Hetkel jään siis jälle olukorda jälgima.
Territooriumit märgistab auto edasi, mulle sobivasse töökotta on raske löögile saada ja endal pole aega seda ette võtta. Kindlasti vahetame koos õlifiltri korpusega oleva mingi soojusvaheti, see on mul olemas ning eks siis avaneb juba ka parem vaade sellele poolele, äkki lekib hoopis mujalt.
Mis mulle meeldima on hakanud on see, et auto nii naljalt käiku alla ei vaheta. Näiteks olukorras kus 50 või 70 alas tuleb hakata mäkke ronima pikemalt. 270 punnsilm samades olukordades kipub ikka madalama käigu valima. Samas on paigalt võttes mingi kergelt häiriv viide liikuma hakkamisel, ma usun see ongi selliseks häälestatud.
Just tulin garaazist ja vahetasin vasakpoolse tagumise õhkpadja (väga lihtne töö). Tunnistan, et pooleldi kõhutunde pealt. Mis viitas just selle poole padjale oli minujaoks see, et kui auto oli juba alla vajunud siis alati oli see külg visuaalselt veidi madalam. Lisaks ma lihtsalt tõstsin tungrauaga emba kumba külge üles ning kui auto raskus vajus vasakule küljele, oli kohe omal raskusel tagaots maas, teisipidi ei juhtunud midagi. Kord jätsin auto kõige kõrgemasse asendisse lausa mitmeks ööpäevaks ja siis näiteks ei vajunud ta üldse mitte kuhugi, mille peale ma välistasin õhuvoolikute augu. Mul on ka STAR aga ma ei viitsinud lihtsalt selle veaotsinguga põhjalikumalt tegeleda. Suure tõenäosusega vahetan ma ka ülejäänud õhkpadjad varem või hiljem nagunii. Küll aga ootan soojema kevade ära ja siis tahaks vahetada selle süsteemi filtri. Hetkel jään siis jälle olukorda jälgima.
Territooriumit märgistab auto edasi, mulle sobivasse töökotta on raske löögile saada ja endal pole aega seda ette võtta. Kindlasti vahetame koos õlifiltri korpusega oleva mingi soojusvaheti, see on mul olemas ning eks siis avaneb juba ka parem vaade sellele poolele, äkki lekib hoopis mujalt.
Mis mulle meeldima on hakanud on see, et auto nii naljalt käiku alla ei vaheta. Näiteks olukorras kus 50 või 70 alas tuleb hakata mäkke ronima pikemalt. 270 punnsilm samades olukordades kipub ikka madalama käigu valima. Samas on paigalt võttes mingi kergelt häiriv viide liikuma hakkamisel, ma usun see ongi selliseks häälestatud.