14-02-2024, 08:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2024, 10:45 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Pisike kalmaar kiirendamisel näitab, et vanakooli vabalthingeldaval diislil on kütust piisavalt
Sellest saab mõneks ajaks lahti, kui panna turbo. Ja vahejahuti. Aga siis keerad peale ja siis tuleb kalmaar tagasi ja siis hakkavad poolteljed minema. Kui kolvid enne ära ei ikaldu...
Ühesõnaga - ära põe!
Põhjuseks on enamasti kulunud KSP paigastläinud ühtlus, mille tõttu mõni silinder saab rohkem kütust, kui teised. Seda saab korda teha, aga kas Sa raatsid? Pritsehetke võiks ju ka üle kontrollida. Enamasti saab mõne kraadi varasemaks sättida. Pihustid võiks lasta uueks teha ja pritserõhku natuke alla lasta, nii 160 bar peale algatuseks.
Sellest saab mõneks ajaks lahti, kui panna turbo. Ja vahejahuti. Aga siis keerad peale ja siis tuleb kalmaar tagasi ja siis hakkavad poolteljed minema. Kui kolvid enne ära ei ikaldu...
Ühesõnaga - ära põe!
Põhjuseks on enamasti kulunud KSP paigastläinud ühtlus, mille tõttu mõni silinder saab rohkem kütust, kui teised. Seda saab korda teha, aga kas Sa raatsid? Pritsehetke võiks ju ka üle kontrollida. Enamasti saab mõne kraadi varasemaks sättida. Pihustid võiks lasta uueks teha ja pritserõhku natuke alla lasta, nii 160 bar peale algatuseks.