22-01-2024, 04:40 PM
Üldiselt sellel Hallo M273-l silindriseina kulumisi ei ole.
Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust.
Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid.
Mis gaasi puudutab, siis ei ole mina veel näinud ühtegi gaasitatud autot, mis töötaks nii nagu vaja.
Suured mootorid (300 kW ja +) ja gaasipihusti ei saa läbi oma vahel, kiirendades tihti häires.
Ja igas hooduses ongi vaja lekkeid otsida, kogu aeg saadab neid gaasihais, olgu seistes või sõites.
Paigaldus (elektroonika) kipub ka logisema, olen näinud juhuseid, kus gaasiajami ajul massid puudulikud, mis lõpetas kallihinnaliste süütepoolide töö jnje.
Lisaks seadistused ECU'l, sellega ei tulda ikka toime, gaasi kütteväärtus nii teine, Nm "vales kohas", tuleks ka käigukastid üle mappida jnje.
Loodan, et ainult minul halvad näidised ette sattunud. Räägin uutest suure bensiinimootoritega autodest.
Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust.
Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid.
Mis gaasi puudutab, siis ei ole mina veel näinud ühtegi gaasitatud autot, mis töötaks nii nagu vaja.
Suured mootorid (300 kW ja +) ja gaasipihusti ei saa läbi oma vahel, kiirendades tihti häires.
Ja igas hooduses ongi vaja lekkeid otsida, kogu aeg saadab neid gaasihais, olgu seistes või sõites.
Paigaldus (elektroonika) kipub ka logisema, olen näinud juhuseid, kus gaasiajami ajul massid puudulikud, mis lõpetas kallihinnaliste süütepoolide töö jnje.
Lisaks seadistused ECU'l, sellega ei tulda ikka toime, gaasi kütteväärtus nii teine, Nm "vales kohas", tuleks ka käigukastid üle mappida jnje.
Loodan, et ainult minul halvad näidised ette sattunud. Räägin uutest suure bensiinimootoritega autodest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”