14-01-2024, 11:08 AM
(13-01-2024, 06:05 PM)Eero_S Kirjutas:(06-01-2024, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: Teiseks said alla vileuued lamellid. Meeldib see, kuidas rehv hoiatab pidamise kadumisest ette enne, kui see päriselt otsa saab. Ehk libisemised algavad vähehaaval ja lubavad suures ulatuses korrigeerimist.See on omadus, millest kõige kõvemad naastrehvi mehed aru ei saa. Omadus, mis mulle ka meeldib, saab vähemalt vastavalt oludele sõidukiirust reguleerida. Naeltega pigem kipub üllatusi rohkem olema.
Ma päris naela usku pole,aga märkamatult on iga aasta kuidagi naelad alla pandud.Teist talve nüüd need all.
https://triangle-rehvid.ee/rehvikataloog/icelynx-ti501
Pm käitub nagu lamellrehv sest naeled väga väikesed ja pigem "toetava" omadusega.
Samas on MB oma käitumisega selline,et väga vahet pole mis rehv all on.Sihtkohta jõuab alati.
Seda peab muidugi tõdema,et tagavedune ja madalal pöördel 500+NM tootev diisel tahab väga head rehvi saada.
Alar.