06-01-2024, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2024, 04:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Vahepeal on juhtunud kaks head asja.
Esiteks tegi telefoni süsteemiuuendus korda ühendumatuseprobleemi. Ehk nüüd ühendab ära. See jama on küll alles, et päeva esimest ühendamist tehes ei jää ühendus püsti, vaid pari minuti pärast katkeb umbes minutiks, taastub ja siis jääb püsima. Ning sama päeva sees rohkem probleeme ei ole. Kusjuures ostetud omadus Sonyga (mitmendaga, kusjuures), näituseks Samsungiga seda jama ei ole. GLK uuendatud süsteemiga sama efekt.
Teiseks said alla vileuued lamellid. Ei raatsinud parimaid osta, võtsin rehvimüüja soovitusel head. Ehk Sava Eskimo Ice. On paremad, kui ma ootasin. Meenutavad iseloomult veidi vana head Conti CVC3, aga puhtal karedal asfaldil loomulikult vilistavad V-mustri tõttu rohkem. Meeldib see, kuidas rehv hoiatab pidamise kadumisest ette enne, kui see päriselt otsa saab. Ehk libisemised algavad vähehaaval ja lubavad suures ulatuses korrigeerimist. Külgpidamine paljal jääl võiks ju vähe parem olla, aga see on lamellrehvi ostetud omadus.
Vaikne on küll. Auto muutus ka pehmemaks, eriti esiots.
Seega on mul nüüd üle jooks pruugitud rehve Sava Eskimo mõõdus 225/50R17 .
Praeguste külmadega käivitub isegi paremini, kui suvekuumas. Just käisin nihutamas, et lumekoristusele ette ei jääks. Öösel on olnud -24, praegu näitas auto -17. Kahte pööret mootor peale ei teinud, enne sai elu sisse. Nagu Potsu juba, see ka mürtsatab esimest pöördest.
Kui nüüd vähe soojemaks läheb, saab eelsoojenduskatla jonnimise põhjust ka uurima hakata.
Seniks sõidame mõnuga
Esiteks tegi telefoni süsteemiuuendus korda ühendumatuseprobleemi. Ehk nüüd ühendab ära. See jama on küll alles, et päeva esimest ühendamist tehes ei jää ühendus püsti, vaid pari minuti pärast katkeb umbes minutiks, taastub ja siis jääb püsima. Ning sama päeva sees rohkem probleeme ei ole. Kusjuures ostetud omadus Sonyga (mitmendaga, kusjuures), näituseks Samsungiga seda jama ei ole. GLK uuendatud süsteemiga sama efekt.
Teiseks said alla vileuued lamellid. Ei raatsinud parimaid osta, võtsin rehvimüüja soovitusel head. Ehk Sava Eskimo Ice. On paremad, kui ma ootasin. Meenutavad iseloomult veidi vana head Conti CVC3, aga puhtal karedal asfaldil loomulikult vilistavad V-mustri tõttu rohkem. Meeldib see, kuidas rehv hoiatab pidamise kadumisest ette enne, kui see päriselt otsa saab. Ehk libisemised algavad vähehaaval ja lubavad suures ulatuses korrigeerimist. Külgpidamine paljal jääl võiks ju vähe parem olla, aga see on lamellrehvi ostetud omadus.
Vaikne on küll. Auto muutus ka pehmemaks, eriti esiots.
Seega on mul nüüd üle jooks pruugitud rehve Sava Eskimo mõõdus 225/50R17 .
Praeguste külmadega käivitub isegi paremini, kui suvekuumas. Just käisin nihutamas, et lumekoristusele ette ei jääks. Öösel on olnud -24, praegu näitas auto -17. Kahte pööret mootor peale ei teinud, enne sai elu sisse. Nagu Potsu juba, see ka mürtsatab esimest pöördest.
Kui nüüd vähe soojemaks läheb, saab eelsoojenduskatla jonnimise põhjust ka uurima hakata.
Seniks sõidame mõnuga