02-01-2024, 01:47 PM
Tervist!
Julgen ka väita, et kütuserõhuga on mingi teema.
Kas siis füüsiline või kutsub CIS/ECU selle ise esile mingi sümptomi esinemise korral.
Minul on olnud analoogne stsenaarium - drosselklapi otsas oleva lüliti diapasoon oli vale ehk jäi teatud hetkedel tühikäigu režiimi, siis hakkab sama nalja tegema, kuna kütust ei anta.
Sul käed endal otsas, mõõta see ära ja veendu, et asendid on õiged.
ASR-ga auto puhul on selle V8 gaasihoovastik ka paras "väljakutse", veendu, et potekal ei ole "tühja/surnud" kohta, sama jutt servo kohta. Süütega mootoril lase hoovastik lahti ja liiguta
potekas näppude vahel rahulikult läbi kogu töövahemikus, serve peab sünkroonis käima.
Ja üks näpunäide veel - KE-JET/CIS'i puhul kannatab teha seda, et (külmana ei saanud minu mälu järgi), et kui mootor soe, siis tõmba kolm pistikut lahti - 1) Õhukoguse potekas 2) Kütuserõhu regulaatorklapp 3) Idle/Thottle lüliti. Sellega on ECU/CIS põhimõtteliselt "välja lülitatud" ehk ta ei osale mootori töörežiimi muutmises, või õigemini ei saa osaleda.
Julgen ka väita, et kütuserõhuga on mingi teema.
Kas siis füüsiline või kutsub CIS/ECU selle ise esile mingi sümptomi esinemise korral.
Minul on olnud analoogne stsenaarium - drosselklapi otsas oleva lüliti diapasoon oli vale ehk jäi teatud hetkedel tühikäigu režiimi, siis hakkab sama nalja tegema, kuna kütust ei anta.
Sul käed endal otsas, mõõta see ära ja veendu, et asendid on õiged.
ASR-ga auto puhul on selle V8 gaasihoovastik ka paras "väljakutse", veendu, et potekal ei ole "tühja/surnud" kohta, sama jutt servo kohta. Süütega mootoril lase hoovastik lahti ja liiguta
potekas näppude vahel rahulikult läbi kogu töövahemikus, serve peab sünkroonis käima.
Ja üks näpunäide veel - KE-JET/CIS'i puhul kannatab teha seda, et (külmana ei saanud minu mälu järgi), et kui mootor soe, siis tõmba kolm pistikut lahti - 1) Õhukoguse potekas 2) Kütuserõhu regulaatorklapp 3) Idle/Thottle lüliti. Sellega on ECU/CIS põhimõtteliselt "välja lülitatud" ehk ta ei osale mootori töörežiimi muutmises, või õigemini ei saa osaleda.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”