Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Probleem W126 420SEL mootoriga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: Probleem W126 420SEL mootoriga (/showthread.php?tid=54216)



Probleem W126 420SEL mootoriga - Hunt - 01-01-2024

Tere

Head uut!!!

Olen juba pikemat aega seisnud silmitsi probleemiga oma Mercedes-Benz W126 420 SEL mootoriga. 
Vahepeal sõidab auto korralikult, kuid enamasti  täiesti suvalistel aegadel tekivad järgmised probleemid.  
Esiteks, mõnikord ei käivitu osad silindrid korralikult. Käivitades tulevad mõned silindrid mõne sekundi hiljem järele. 
Siis, teatud aja möödudes, ei tööta osad silindrid enam soojalt. Näiteks kiirendades ei tööta mõned silindrid, mis põhjustab vibratsiooni ja puudub kiirendus. 
Täiesti suvalisel ajal ei lähe mootor rohkem pöördesse kui 4500 rpm, eriti peale pikemat sõitu. 
Samas, kui lasta autol puhata, võib järgmine päev sõita täiesti normaalselt. 
Üks tähelepanek on veel see et kui korralikult sõidab siis on ka tühikäik ilus ja järsku hakkab tühikäigul mootor vahele jätma ja nagu üritaks õigeid pöördeid leida vms 
Olen juba teinud mitmeid remonditöid ja varuosa vahetusi, sealhulgas: 
Kütusejagaja on remonditud ja kontrollitud (kogused on ideaalsed). 
Pritsungiga on käidud Speedster OÜs, kes peaksid olema ühed peamised K-Jet spetsialistid Eestis, ja nemad kinnitavad, et pritsung on korras. Kütusepumbad ja filter  on välja vahetatud OEM 6 bari vastu. 
Lambda andur on vahetatud.
 Küünlad ja küünlajuhtmed on vahetatud, proovitud on erinevaid küünlaid erinevate vahedega. 
Jagajakaas on vahetatud. 
Vaakumid jm on kontrollitud. 
Kummiosad on pehmed. 
Tühikäigu klapp on vahetatud 
Jne 
Kahjuks ei ole need meetmed viinud soovitud tulemusteni ja probleem püsib. Kas keegi on sarnase olukorraga kokku puutunud või oskab anda nõu, mida veel kontrollida või parandada? Igasugune abi või soovitused on teretulnud.


RE: Probleem W126 420SEL mootoriga - v6sa - 01-01-2024

Hea oleks teada, palju on kütuse rõhk pritsepea sisendis vea ilmnemisel... Eusa_think

Kas viga saab välja kutsuda, mudides ja painutades pealetulevat kütusevoolikut?

Millise bensiiniga sõidad ja kui kiiresti see paagis vahetub?


RE: Probleem W126 420SEL mootoriga - Rolz - 02-01-2024

Tervist!

Julgen ka väita, et kütuserõhuga on mingi teema.
Kas siis füüsiline või kutsub CIS/ECU selle ise esile mingi sümptomi esinemise korral.
Minul on olnud analoogne stsenaarium - drosselklapi otsas oleva lüliti diapasoon oli vale ehk jäi teatud hetkedel tühikäigu režiimi, siis hakkab sama nalja tegema, kuna kütust ei anta.
Sul käed endal otsas, mõõta see ära ja veendu, et asendid on õiged.
ASR-ga auto puhul on selle V8 gaasihoovastik ka paras "väljakutse", veendu, et potekal ei ole "tühja/surnud" kohta, sama jutt servo kohta. Süütega mootoril lase hoovastik lahti ja liiguta
potekas näppude vahel rahulikult läbi kogu töövahemikus, serve peab sünkroonis käima.
Ja üks näpunäide veel - KE-JET/CIS'i puhul kannatab teha seda, et (külmana ei saanud minu mälu järgi), et kui mootor soe, siis tõmba kolm pistikut lahti - 1) Õhukoguse potekas 2) Kütuserõhu regulaatorklapp 3) Idle/Thottle lüliti. Sellega on ECU/CIS põhimõtteliselt "välja lülitatud" ehk ta ei osale mootori töörežiimi muutmises, või õigemini ei saa osaleda.


RE: Probleem W126 420SEL mootoriga - ktmduke - 02-01-2024

Lõhnab täpselt mu 300ce ga sama probleemijärgi.

Kui kütusekorgi mahakeerad peale sõitmist, kas tuleb susin?