28-11-2023, 05:52 PM
Mina väidan täna nii, et kui asi on ainult poolteist kuud enne garantiiperioodi lõppu kööga, on ikka päris kvaliteetne asi....
See asjade ületootmine ja uute "mudelite" turundamine (ennekõike roheidiootsuse nime all) on lihtsalt kohutav.
Mul on au omada kahte autot, millel on 2-3 akut pardal, olen ka vanast harjumusest Varta akud võtnud. Reaalsus - võta üks ja viska teist!
Enne garantiiaega seest lühises, happed kärssavad välja jnejnje. Auto jaoks pinged valed jnje. Õudus kuubis.
See ei ole reaalne, neid uuemaid Varta tooteid tuleb hoida nagu sitta pilpa peal.
Ja samas, ühele vanurile tõstsin igivana 100 Ah Varta peale, mis oli nurka jäänud seisma prügina, laadisin täis ja panin kapoti alla, 7 kuud hiljem pani auto käima poolest pöördest!
Vanasti, ca 10 a tagasi, oli mul sama jama Boschi tolleaegsete hirmkallite akudega, järjest kaks tükki viksasin naudeldes prügikasti. (oli kallima otsa seeria, S6 vms..)
See oli veel aeg, kus BOSCH ei olnud nii tuim börsiettevõtte/pakendaja.
Samas täna MB OEM toode on ikkagi Varta, aga kurivaimud kestavad 10 aastat tuimalt! Järelturul 10a vana MB OEM aku eest küsitakse sama raha, mis uue Varta eest, ju vist põhjusega!
Ja järelturul Varta õudus, mismoodi?
MB enamus kasutusjuhendid näevad ette, et alates nädal+ peab saba taga olema, mina olen hakanud kõikjale ja kõigele massilüliteid vahele suskama.
Nagu krt, see ei ole normaalne,e t seisev naljarattaline peab omama sellist Amperaaži, mingu "magama".
Ja moodsatetel asjadel on hunnikus jama sees kohe, kui pardapinge on madal....
Ilmselt peaks täna hakkama proovima no-name tooteid, mis ei ole moodsa börsiettevõtte osakute kasumimarginaali tootja.
Kui keegi mõnda teab, siis hõisaku julgelt!
Vabandan väheke OT eest, kuid eks see puudutab meid paljusid.
See asjade ületootmine ja uute "mudelite" turundamine (ennekõike roheidiootsuse nime all) on lihtsalt kohutav.
Mul on au omada kahte autot, millel on 2-3 akut pardal, olen ka vanast harjumusest Varta akud võtnud. Reaalsus - võta üks ja viska teist!
Enne garantiiaega seest lühises, happed kärssavad välja jnejnje. Auto jaoks pinged valed jnje. Õudus kuubis.
See ei ole reaalne, neid uuemaid Varta tooteid tuleb hoida nagu sitta pilpa peal.
Ja samas, ühele vanurile tõstsin igivana 100 Ah Varta peale, mis oli nurka jäänud seisma prügina, laadisin täis ja panin kapoti alla, 7 kuud hiljem pani auto käima poolest pöördest!
Vanasti, ca 10 a tagasi, oli mul sama jama Boschi tolleaegsete hirmkallite akudega, järjest kaks tükki viksasin naudeldes prügikasti. (oli kallima otsa seeria, S6 vms..)
See oli veel aeg, kus BOSCH ei olnud nii tuim börsiettevõtte/pakendaja.
Samas täna MB OEM toode on ikkagi Varta, aga kurivaimud kestavad 10 aastat tuimalt! Järelturul 10a vana MB OEM aku eest küsitakse sama raha, mis uue Varta eest, ju vist põhjusega!
Ja järelturul Varta õudus, mismoodi?
MB enamus kasutusjuhendid näevad ette, et alates nädal+ peab saba taga olema, mina olen hakanud kõikjale ja kõigele massilüliteid vahele suskama.
Nagu krt, see ei ole normaalne,e t seisev naljarattaline peab omama sellist Amperaaži, mingu "magama".
Ja moodsatetel asjadel on hunnikus jama sees kohe, kui pardapinge on madal....
Ilmselt peaks täna hakkama proovima no-name tooteid, mis ei ole moodsa börsiettevõtte osakute kasumimarginaali tootja.
Kui keegi mõnda teab, siis hõisaku julgelt!
Vabandan väheke OT eest, kuid eks see puudutab meid paljusid.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”