09-10-2023, 08:32 PM
Nii mõnedki päevad läksid keretöödega (mitte täispikad päevad), üldiselt ei olnud nii hull nagu üks W201 mida ma kunagi päästsin. Läinud olid seesmise osa põhja ääred mingil määral, kõrvalistujapoolne karp oli kehvem, kõrvalistuja jalgealuse esiosa oli läinud, juhi jalgealune oli puudulik. Juhipoolne tagumine poolraam tahtis ka tegemist ja pagassis siis paar auku. Karbiotsad ja jooksvad muud väiksemad kohad said ka tehtud sh. tungikohad korralikult tugevdatud ja taastatud.
Keevitusega on nii, et kes oskab see teeb ise ja kes ei oska - see laseb teha kellegi kes vähegi osakab. Silmale varjatud kohtades ei ole minu arvates ilu-ilu vaja - peaasi, et kõik haiged kohad välja ja uus plekk asemele saab.
Valusalt heast rauast on masin ikka - pleki paksus 1.5mm - lappimiseks toodud Kokkerholmi karbil andis pleki paksus ainult 0.8 välja.
Mõned pildid ka:
Tiivad hetkel ajutiselt kereligi - et pääseks korrosioonitõrjet tegema.
Nüüd siis korralik korrosioonitõrje igale poole sisse, mastiksid jms kivikaitsed peale ja alumise ringi värv ka ilmselt. Siis mõtleme edasi...
Keevitusega on nii, et kes oskab see teeb ise ja kes ei oska - see laseb teha kellegi kes vähegi osakab. Silmale varjatud kohtades ei ole minu arvates ilu-ilu vaja - peaasi, et kõik haiged kohad välja ja uus plekk asemele saab.
Valusalt heast rauast on masin ikka - pleki paksus 1.5mm - lappimiseks toodud Kokkerholmi karbil andis pleki paksus ainult 0.8 välja.
Mõned pildid ka:
Tiivad hetkel ajutiselt kereligi - et pääseks korrosioonitõrjet tegema.
Nüüd siis korralik korrosioonitõrje igale poole sisse, mastiksid jms kivikaitsed peale ja alumise ringi värv ka ilmselt. Siis mõtleme edasi...