MB 240D 1982, W123 Lexuz - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 240D 1982, W123 Lexuz (/showthread.php?tid=54085) |
MB 240D 1982, W123 Lexuz - Lexuz - 05-10-2023 Tere kõigile! Mark: Mercedes-Benz 240D Väljalaskeaasta: 1982 Läbisõit: 286 000 km (kes seda teab, mis läbisõit) Võimsus: 53 kw Mootori valem: 2.4 R4 Pikkus: 4725 mm Täismass: 1905 kg Interior FABRIC - BLUE (032) Paint 1 CHINA BLUE (934U) Code Description 411 MECHANICAL SLIDING ROOF 422 POWER STEERING 502 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, ON THE RIGHT 514 BECKER RADIO EUROPA (LM/MW/SW/USW) 550 TRAILER COUPLING Muud: Minu kätte sattus pealkirjas mainitud sõiduk reg nr 417AMS ja Google näitab, et see on ka 2017 aastal mingil üritusel vähemalt korra osalenud - Vanasõidukite lustisõit vms. 4-käiguline manuaal, vändaga aknad, katuseluuk - kuidas lahti käib, ei ole aru saanud. Esialgsed vead: * esitule klaasis auk, tagatule suunatule plastikus auk * mingi ime aftermarket kesklukk puldist ja alarm, võimalik, et seetõttu hakkab ust lahti tehes tööle suunatuli - ehk siis kui teed lahti parempoolse ukse hakkab vilkuma parem suund ja kui vasakpoolse siis vasak. Põhimõtteliselt saab suunda näidata nii et teed ukse lahti. * Tagumine juhipoolne aken ei tööta vändast * Kerel on roostet, allosas ka läbivat Esiklaas võiks parem olla, kivilaks sees Plaanid: Natuke (loe mõõdukalt) keretöid + äkki mingis osas värv, stereo vahetus (tahaks originaali äkki), terved tuleklaasid sebida ette ja taha, juhiiste on teist tooni katte all - üldse on sisu hall mitte sinine nagu originaalis olla võiks (paneks terves osas ühtemoodi sisu pmst), alla paneks tehase originaal valuveljed. * Kui keegi teab selle masina ajalugu / eelnevat saatust siis kirjutage julgelt. Mõned pildid hetkeseisust (need ei ole kõige hullemad kohad): Tehnika poolest toimib ja sõidab kenasti. Külma närvi ning jääge meiega... RE: 1982a W123 240D 53kw 417AMS - Ott - 06-10-2023 Kõik on päästetav. Katsuge tahet hoida! RE: 1982a W123 240D 53kw 417AMS - v6sa - 07-10-2023 "kolmemees" saab ikka virtuaalse õlalepatsutuse Need on surematud liikurid. Suurim probleem on varem halvasti tehtud roostetõrjetööd. Ei muud, kui edu ja jaksu, et veel üks vanake saaks sõiduaega juurde! Kui vaja, saan Haynesi remondikataloogi laenata. RE: 1982a W123 240D 53kw 417AMS - Lepz - 07-10-2023 Tere, Googel näitab siiski Lustisõitu Nõmmel, aga mitte klubiüritust. Igatahes, kolm on igast asendist ja igas seisundis äge! RE: 1982a W123 240D 53kw 417AMS - nostromo - 08-10-2023 3 on äge! Jõudu. RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - Lexuz - 09-10-2023 Nii mõnedki päevad läksid keretöödega (mitte täispikad päevad), üldiselt ei olnud nii hull nagu üks W201 mida ma kunagi päästsin. Läinud olid seesmise osa põhja ääred mingil määral, kõrvalistujapoolne karp oli kehvem, kõrvalistuja jalgealuse esiosa oli läinud, juhi jalgealune oli puudulik. Juhipoolne tagumine poolraam tahtis ka tegemist ja pagassis siis paar auku. Karbiotsad ja jooksvad muud väiksemad kohad said ka tehtud sh. tungikohad korralikult tugevdatud ja taastatud. Keevitusega on nii, et kes oskab see teeb ise ja kes ei oska - see laseb teha kellegi kes vähegi osakab. Silmale varjatud kohtades ei ole minu arvates ilu-ilu vaja - peaasi, et kõik haiged kohad välja ja uus plekk asemele saab. Valusalt heast rauast on masin ikka - pleki paksus 1.5mm - lappimiseks toodud Kokkerholmi karbil andis pleki paksus ainult 0.8 välja. Mõned pildid ka: Tiivad hetkel ajutiselt kereligi - et pääseks korrosioonitõrjet tegema. Nüüd siis korralik korrosioonitõrje igale poole sisse, mastiksid jms kivikaitsed peale ja alumise ringi värv ka ilmselt. Siis mõtleme edasi... RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - Mike22 - 10-10-2023 Tubli! RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - mydimees - 10-10-2023 mis sellel keevitamisel siis nii häda nüüd on? Kui ma oma auto (w115) keevitusi vaatasin siis tuli küll ahastus peale. Sellist jama tehti ikka 90-ndatel. Remontplekk paari punktiga kinni ja möginaga üle ning tehtud. Pärast liivapritsis käimist tuli kogu see õudus välja. RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - Lexuz - 11-10-2023 (10-10-2023, 08:22 PM)mydimees Kirjutas: mis sellel keevitamisel siis nii häda nüüd on? Kui ma oma auto (w115) keevitusi vaatasin siis tuli küll ahastus peale. Sellist jama tehti ikka 90-ndatel. Remontplekk paari punktiga kinni ja möginaga üle ning tehtud. Pärast liivapritsis käimist tuli kogu see õudus välja. Ei ega ma ei ütlegi et miskit viga, lihtsalt veeretasin teemat - ja jutt jumalast õige, saab ka paari punktiga hakkama. Aga täisõmblus ilmselgelt parem - kuigi lokib rohkem kui kiirustada. RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - Lexuz - 22-04-2024 Kevad käes ja sai lasta vanakesele ka veidi värvi peale määrida. Üleni värvida lasta ei olnud seekord plaanis. Jama muidugi selles, et originaalvärv (china blue) on ikka nii ära pleekinud, et uuesti värvitud kohad jäid päris hea toonierinevusega. Siinkohal pakun lugejatele hea võimaluse oma silma hinnata ja öelge kus maalt ja mis detailid on pildil oleval sõiduk värvitud ja millised detailid poleeritud ? * Katkine tagatuli asendatud * Esituled sain (Hellad) - aga terve klaas täiesti matt...mõtlen veel * Juhiiste on kalasaba riie+beez nahk, aga võiks olla must/hall - vt pilte. * Katuseluugi sain ka liikuma. Natuke veel nokitseda ja siis ülevaatusele. RE: MB 240D 1982, W123 Lexuz - Lexuz - 22-05-2024 Veel ilupilte, pärast pesu, poleerimist ja originaalvalukatega |