19-08-2023, 07:14 PM
Ära riku vanakest hetke emotsioonide najal ära. Soomes on korralikud W124 hinnas.
See jääb aega kus kütuse kulule ei pandud rõhku, ajad on aga muutunud.
Võta midagi uuema aasta numbriga. Näiteks W210 ( suht jabba dabba doo aga lollikindel ) või W203 on taskukohase hinnaga, mõistliku kütusekuluga ja sõltuvalt mudelist- mõistlikult varustatud. Need on ka odavad praegu.
Ehituselt veel suht lihtsad.
On muidugi teatud nüansid, mida CDI mootoritel jälgida, aga mitte midagi üle mõistuse.
Võimsust saab ka suht lihtsalt juurde, suurema mootori jubinad ( Om611, Om612, Om613 ) on enam-vähem "Bolt on". Veojõukontroll võiks olla üks põhi kriteerium valides autot.
Ülejäänud- maitse asi.
Sajandivahetuse S - klassist hoia kaugele. Auto mis teeb su vaeseks.
Sama ütleks W203 molu uuenduse kohta 2006- ja edasi. 2 põhi lollust- õhk vedrustus mis ei sobi soola teedele ja BAS eelsurvestatud süsteem.
Üldiselt mida vaadata-
On kahte sorti autosid müügis. Need mis lihtsalt jäänud kellegile jalgu kuna teine auto kõrvale tulnud.
Või täielik peldik, mis lõpuni sõidetud ja müüki pandud, ülevaatuse lähenedes.
Mõned tähelepanekud enda Sports coupe'st
Kui sõidad aastas 40 000- 50 000 nagu mina, saad iga aasta vardakesi vahetada kusagilt.
Remondi poolest suht nõudlik, täpsuse osas. Sakslased ei oska midagi lihtsalt teha ja V mootorid on veel hullem peavalu.
Võta nüüd külmikust õlu ja jahuta pead.
Ainult pritsungi sigatsemise pärast, ei tasuks veel wanakest hüljata. Oled juhuse tahtel või täiesti teadlikult teinud valikud oma praeguse olukorra suhtes.
Kunagi järjekordselt oma Jawat "ära" lükates, mainis kohalik põllumees- " Sul on raskem amet kui mul, nagu näha".
See jääb aega kus kütuse kulule ei pandud rõhku, ajad on aga muutunud.
Võta midagi uuema aasta numbriga. Näiteks W210 ( suht jabba dabba doo aga lollikindel ) või W203 on taskukohase hinnaga, mõistliku kütusekuluga ja sõltuvalt mudelist- mõistlikult varustatud. Need on ka odavad praegu.
Ehituselt veel suht lihtsad.
On muidugi teatud nüansid, mida CDI mootoritel jälgida, aga mitte midagi üle mõistuse.
Võimsust saab ka suht lihtsalt juurde, suurema mootori jubinad ( Om611, Om612, Om613 ) on enam-vähem "Bolt on". Veojõukontroll võiks olla üks põhi kriteerium valides autot.
Ülejäänud- maitse asi.
Sajandivahetuse S - klassist hoia kaugele. Auto mis teeb su vaeseks.
Sama ütleks W203 molu uuenduse kohta 2006- ja edasi. 2 põhi lollust- õhk vedrustus mis ei sobi soola teedele ja BAS eelsurvestatud süsteem.
Üldiselt mida vaadata-
On kahte sorti autosid müügis. Need mis lihtsalt jäänud kellegile jalgu kuna teine auto kõrvale tulnud.
Või täielik peldik, mis lõpuni sõidetud ja müüki pandud, ülevaatuse lähenedes.
Mõned tähelepanekud enda Sports coupe'st
Kui sõidad aastas 40 000- 50 000 nagu mina, saad iga aasta vardakesi vahetada kusagilt.
Remondi poolest suht nõudlik, täpsuse osas. Sakslased ei oska midagi lihtsalt teha ja V mootorid on veel hullem peavalu.
Võta nüüd külmikust õlu ja jahuta pead.

Kunagi järjekordselt oma Jawat "ära" lükates, mainis kohalik põllumees- " Sul on raskem amet kui mul, nagu näha".