26-07-2023, 06:21 PM
Tere autoks siis E klass S212 2010 aasta 3.0 170kw
Nimelt mure algas sellega, et avastasin kerget kütuse leket tagasivoolu voolikus, mis on täpselt kütuse filtri juures. Sai õlivahetus käigus siis vahetatud voolik välja ja vähem kui 100km pärast oli kapoti all nagu purskaev. Vooliku otsast ajas välja jälle kõik. Sai kiiresti nipukatega kinni pandud, et ära sõita vähemalt aga umbes 1 km pärast lõi lausa selle vooliku puru. Voolik oli tavaline ja ilmselt kuna seal oli päris soe siis läks pehmeks ja andis järgi, oli esimene teooria. Töökojas pandi siis uued voolikud uuesti ja seekord sai Mercedes-Benz originaalid külge. Nüüd 4 kuud hiljem hakkas uuesti lekkima see sama koht kütusefiltri juures olev voolik.
Küsimus oleks esialgu selline, kas tagasivoolus on selline surve sees, et kapoti all oli nagu purskkaev kui voolik katki läks? Keegi rääkis et mersul mingi pump lööb seda ringi. Kuna ise ei ole väga pädev, siis ei oska öelda seda kas õige või vale.
Mida peaks hakkama vaatama, et see voolik uuesti hakkas läbi ajama ja kui voolikut liigutada, siis jälle pritsis korralikult vahest.
Ehk oskab keegi midagi öelda nende juhtumite kohta.
Samas olen täheldanud ka jahutusvedeliku kadu, leket hetkel pole leidnud, õli tase on normis, heitgaasides pole ka muutusi täheldanud. Kas võiks olla kuidagi need kaks omadega seotud?
Ettetänades
Jan
Nimelt mure algas sellega, et avastasin kerget kütuse leket tagasivoolu voolikus, mis on täpselt kütuse filtri juures. Sai õlivahetus käigus siis vahetatud voolik välja ja vähem kui 100km pärast oli kapoti all nagu purskaev. Vooliku otsast ajas välja jälle kõik. Sai kiiresti nipukatega kinni pandud, et ära sõita vähemalt aga umbes 1 km pärast lõi lausa selle vooliku puru. Voolik oli tavaline ja ilmselt kuna seal oli päris soe siis läks pehmeks ja andis järgi, oli esimene teooria. Töökojas pandi siis uued voolikud uuesti ja seekord sai Mercedes-Benz originaalid külge. Nüüd 4 kuud hiljem hakkas uuesti lekkima see sama koht kütusefiltri juures olev voolik.
Küsimus oleks esialgu selline, kas tagasivoolus on selline surve sees, et kapoti all oli nagu purskkaev kui voolik katki läks? Keegi rääkis et mersul mingi pump lööb seda ringi. Kuna ise ei ole väga pädev, siis ei oska öelda seda kas õige või vale.
Mida peaks hakkama vaatama, et see voolik uuesti hakkas läbi ajama ja kui voolikut liigutada, siis jälle pritsis korralikult vahest.
Ehk oskab keegi midagi öelda nende juhtumite kohta.
Samas olen täheldanud ka jahutusvedeliku kadu, leket hetkel pole leidnud, õli tase on normis, heitgaasides pole ka muutusi täheldanud. Kas võiks olla kuidagi need kaks omadega seotud?
Ettetänades
Jan