15-07-2023, 10:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2023, 10:25 PM ja muutjaks oli kodutu.)
Panen siia kirja, hooldus 338k km peal. Õlid + filtrid (salong, mootori õhk, kütus, õli). Järgmine hooldus siis 10k pärast või ilmselt siis kui järgmine hooaeg vahele jääb, mis on üsna tõenäoline.
Lisaks avastasin, et kliima ei toimi. Võtsin siis UV lambi ja kliimapump oli kõik aine välja ajanud - roheline. Lihtne, riiuli pealt järgmine kliimapump, pool tundi nokitsemist ja vahetatud ta oligi. Täitsin kliimasüsteemi ära ja tuba on mõnus jahe. Ülejäänud kliimaosa tundus kõik tihe olevat ja mingeid lekkeid ei täheldanud.
Muidu on ennast ilusti üleval pidanud, arvestades muidugi, et SOV (shut off valve) pistikust pumba küljes lekib veidi kütet ja, et õliradiaator on ikkagi viimase avarii tõttu kannatada saanud ja immitseb õli. SOV on õnneks letikaup ja vajab ära tellimist. SOV vahetuseks mõistlik võtta sisselaske kolle maha, seega tellib ka tolle tihendi uue ja sama raksuga teeb ühe korraliku mootori pesu ka.
Õliradiaatoriga teine teema, korras radikat koos torudega võib mulle PS-i pakkuda.
Lisaks avastasin, et kliima ei toimi. Võtsin siis UV lambi ja kliimapump oli kõik aine välja ajanud - roheline. Lihtne, riiuli pealt järgmine kliimapump, pool tundi nokitsemist ja vahetatud ta oligi. Täitsin kliimasüsteemi ära ja tuba on mõnus jahe. Ülejäänud kliimaosa tundus kõik tihe olevat ja mingeid lekkeid ei täheldanud.
Muidu on ennast ilusti üleval pidanud, arvestades muidugi, et SOV (shut off valve) pistikust pumba küljes lekib veidi kütet ja, et õliradiaator on ikkagi viimase avarii tõttu kannatada saanud ja immitseb õli. SOV on õnneks letikaup ja vajab ära tellimist. SOV vahetuseks mõistlik võtta sisselaske kolle maha, seega tellib ka tolle tihendi uue ja sama raksuga teeb ühe korraliku mootori pesu ka.
Õliradiaatoriga teine teema, korras radikat koos torudega võib mulle PS-i pakkuda.