13-06-2023, 02:13 PM
Esimest korda kuulen, et neil üldse keegi kütuse pumpa vahetab.
Minu pakkumine on see, et ABC pumba peal olev leevendi membraan on lõhki ja gaasid väljas.
Pöördega viskab surina süsteemi sisse.
Rõhuleevendi ei anna ka ABC häiret, mina pole ühegi ABC autoga seda saanud.
Samuti ei viruta selle lõhkemine liigset ABC vedelikku reservuaarist välja kapoti all. (Mida rõhuaku lõhkamine teeb väga edukalt!)
Häire saab ainult nn paisupaagi lõhkise sisu korral ja seda ka pigem keskmisest ekstreemsemas olukorras sõites.
Hetkeline surve jookseb all ja rõhuviga tuleb sisse.
Siin ka muide paljud "erinevad remondiettevõtted" hakkavad kohe pumpa süüdistama ja seda vahetama.
Kuula hoolega pumba peal oleva leevendi häält käiva mootoriga.
See on võimeline nii hulluks minema, et mootorit mingi hetk enam kuulda ei ole.
Üleüldse soovitaksin kõik kolm "akut" ära vahetada.
Esimese pumbapeale rõhuleevendi ja esimese ja tagumise nn paisupaagi, tujurikkuvaid hetki vähem tuleb ette.
Vanus on nad nagunii viimse piirini viinud.
Kõrvaga kuulates - võta pagassi põhjapolster välja, hoia kätt peal ja tunneta/kuula.
Või otsi mõni pädevam remondiettevõtte, kes suudab peale õlivahetuse ja piduriklotsidevahetuse muuga ka toime tulla! Viimast praktikas, mitte teoorias!
Samas, hobiauto peabki hobi enda peremehele!
Minu pakkumine on see, et ABC pumba peal olev leevendi membraan on lõhki ja gaasid väljas.
Pöördega viskab surina süsteemi sisse.
Rõhuleevendi ei anna ka ABC häiret, mina pole ühegi ABC autoga seda saanud.
Samuti ei viruta selle lõhkemine liigset ABC vedelikku reservuaarist välja kapoti all. (Mida rõhuaku lõhkamine teeb väga edukalt!)
Häire saab ainult nn paisupaagi lõhkise sisu korral ja seda ka pigem keskmisest ekstreemsemas olukorras sõites.
Hetkeline surve jookseb all ja rõhuviga tuleb sisse.
Siin ka muide paljud "erinevad remondiettevõtted" hakkavad kohe pumpa süüdistama ja seda vahetama.
Kuula hoolega pumba peal oleva leevendi häält käiva mootoriga.
See on võimeline nii hulluks minema, et mootorit mingi hetk enam kuulda ei ole.
Üleüldse soovitaksin kõik kolm "akut" ära vahetada.
Esimese pumbapeale rõhuleevendi ja esimese ja tagumise nn paisupaagi, tujurikkuvaid hetki vähem tuleb ette.
Vanus on nad nagunii viimse piirini viinud.
Kõrvaga kuulates - võta pagassi põhjapolster välja, hoia kätt peal ja tunneta/kuula.
Või otsi mõni pädevam remondiettevõtte, kes suudab peale õlivahetuse ja piduriklotsidevahetuse muuga ka toime tulla! Viimast praktikas, mitte teoorias!
Samas, hobiauto peabki hobi enda peremehele!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”