22-05-2023, 01:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2023, 01:13 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-07-2021, 09:09 AM)v6sa Kirjutas:(16-07-2021, 07:33 PM)Rolz Kirjutas: ...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala
Milline see õige võti siis on? 17,87 mm?
...
Tuleb tõdeda, et ongi nutt ja hala. Šamaan sihuke!
Sai õige padrun soetatud ja sellekevadisel rehvivahetusel siis pruugitud. Ainult kahele õnnestus otsa panna ilma kahekilose motivatsioonikõneta. Peale arenguvestlust dünamomeetrisega pingutusringi tehes leidus veel kolm kangekaelset. Millest üks on ilmselt lõplikult rikutud, kuna RV kate hakkas rebenema. Panin padruni autosse, et oleks edaspidi vajadusel võtta.
Aga mitte oma kangekaelsusest ei tahtnud ma rääkida, vaid auto hämmastavast veovõimest. Meil on all tavaline tänavarehv, umbes pooles vinnas mustriga. Ester sattus olukorda, kus tal tuli märgatavast tõusust 90-kraadisesse pöördesse suruda 2900 kilose eluskaaluga (tegevus toimus suletud alal haagist muru peal ebatasasel pinnal. Ning loomulikult kadus ülespressimisel ühel tagarattal pidamine. Aga ETS on ikka hämmastav: hoiad pööret 1500 kandis ja lihtsalt lased autol toimetada. Käru liikus poole meetri kaupa vajalikud kümmekond meetrit õiges suunas ja see ei ajanud isegi pidureid kuumaks. Sirgelt tõukamisel ei olnud isegi ETSi märgata, mäkketrügimisel oli huvitav vaadata, kuidas pidureid rakendati - see oli kere kõikumisest selgelt näha.
Mu enda kastikas oleks sinna samades oludes (auto jäi kahes kohas diagonaalrippesse) jäänudki.