22-05-2023, 01:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2023, 01:13 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-07-2021, 09:09 AM)v6sa Kirjutas:(16-07-2021, 07:33 PM)Rolz Kirjutas: ...
Kui seda R/V kattega originaalpolti keerata ÕIGE võtmega, ei juhtu sellega midagi, kui vale padruniga kallal käia, on pärast nutt ja hala
Milline see õige võti siis on? 17,87 mm?
...
Tuleb tõdeda, et ongi nutt ja hala. Šamaan sihuke!
Sai õige padrun soetatud ja sellekevadisel rehvivahetusel siis pruugitud. Ainult kahele õnnestus otsa panna ilma kahekilose motivatsioonikõneta. Peale arenguvestlust dünamomeetrisega pingutusringi tehes leidus veel kolm kangekaelset. Millest üks on ilmselt lõplikult rikutud, kuna RV kate hakkas rebenema. Panin padruni autosse, et oleks edaspidi vajadusel võtta.
Aga mitte oma kangekaelsusest ei tahtnud ma rääkida, vaid auto hämmastavast veovõimest. Meil on all tavaline tänavarehv, umbes pooles vinnas mustriga. Ester sattus olukorda, kus tal tuli märgatavast tõusust 90-kraadisesse pöördesse suruda 2900 kilose eluskaaluga (tegevus toimus suletud alal

Mu enda kastikas oleks sinna samades oludes (auto jäi kahes kohas diagonaalrippesse) jäänudki.