11-05-2023, 09:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2023, 09:58 PM ja muutjaks oli Ott.)
Poolkogemata on midagi näppu jäänud jälle.
Kõigepealt õnnestus umbes kuu tagasi saada tagakardin, tõsi see on defektiga, aga elan üle esialgu. Head pilti pole sellest.
Lisaks sai ostetud üks jooks Pentasid. Mitte küll ATS toodang, ega miski muu, vaid ongi Penta, Made in England. Idee poolest on nad siis vuhvlid, niiöelda päris AMG asjad nad pole, kuid kuna nad on siiski väga õnnestunud (kaussja) disainiga siis mulle väga meeldivad. Hästi kerged on ka.
Ostetud sai nad ehkupeale, interneti ja ka meie foorumi sügavustes peituva teabe kohaselt ei tohiks ET11 velg W201 alla väga sobida, kuid täna ma otsustasin seda ikkagi kontrollida. Piiripeal, aga vist ikka mahuvad kah. Muus osas on nad 15x7.
Esialgu ma lootsin lihtsalt, et kui velgede defektid likvideerida, ära sirgestada ja viimistleda, siis saab olema tegu MB kogukonnas likviidse kraamiga, millega mõne euri vahelt teenida, siis nüüd ma enam ei teagi. Igatahes mõlgub mõttes sarnane lahendus Monoblockidega, keskosad tumedaks ja rant kas treitud või matiks lihvitud. Poleerima neid ei hakka.
Ahjaa, aastaid tagasi juba juhiti mu tähelepanu siin teemas sellele, et esitiib ja stange kohtuvad omavahel veidi naljakalt. No kuna rattad liiga tihti alt ei käi sellel autol siis täna ma taipasin pea koopasse pista. Tundub, et keegi on kunagi aastakümneid tagasi Saksamaal juba otsustanud kasutada tiibade laiendamiseks distantspukse. Eestis neid siia kindlasti pandud pole. Ilmselt lisan neid veel ka teiste kinnituspunktide alla kui tõesti Pentad alla peaks minema.
Kõigepealt õnnestus umbes kuu tagasi saada tagakardin, tõsi see on defektiga, aga elan üle esialgu. Head pilti pole sellest.
Lisaks sai ostetud üks jooks Pentasid. Mitte küll ATS toodang, ega miski muu, vaid ongi Penta, Made in England. Idee poolest on nad siis vuhvlid, niiöelda päris AMG asjad nad pole, kuid kuna nad on siiski väga õnnestunud (kaussja) disainiga siis mulle väga meeldivad. Hästi kerged on ka.
Ostetud sai nad ehkupeale, interneti ja ka meie foorumi sügavustes peituva teabe kohaselt ei tohiks ET11 velg W201 alla väga sobida, kuid täna ma otsustasin seda ikkagi kontrollida. Piiripeal, aga vist ikka mahuvad kah. Muus osas on nad 15x7.
Esialgu ma lootsin lihtsalt, et kui velgede defektid likvideerida, ära sirgestada ja viimistleda, siis saab olema tegu MB kogukonnas likviidse kraamiga, millega mõne euri vahelt teenida, siis nüüd ma enam ei teagi. Igatahes mõlgub mõttes sarnane lahendus Monoblockidega, keskosad tumedaks ja rant kas treitud või matiks lihvitud. Poleerima neid ei hakka.
Ahjaa, aastaid tagasi juba juhiti mu tähelepanu siin teemas sellele, et esitiib ja stange kohtuvad omavahel veidi naljakalt. No kuna rattad liiga tihti alt ei käi sellel autol siis täna ma taipasin pea koopasse pista. Tundub, et keegi on kunagi aastakümneid tagasi Saksamaal juba otsustanud kasutada tiibade laiendamiseks distantspukse. Eestis neid siia kindlasti pandud pole. Ilmselt lisan neid veel ka teiste kinnituspunktide alla kui tõesti Pentad alla peaks minema.