26-03-2023, 04:44 PM
Vahepeal on palju asju tehtud ja lausa 4000km läbitud.
Tegin kerge hoolduse, mootori õli + filter, salongifilter, kütusefilter, õhufilter - seda siis kõike 465 000km pealt. Lisaks vahetasin ära termostaadi, salongiventilaatori, salongipuhuri nupud, kardaani tugilaagri, tagasilla suured puksid ja panin alla õiged originaal E-klassi veljed.
Tagasild läks tunduvalt vaiksemaks aga tegeliku kolina põhjuse leidsin ka üles. Kurikuulsad nivooamordi šarniirid, mis on kolisema hakanud. Amordid ise muidugi kuivad ja toimetavad kenasti, eelmine omanik oli vahetanud rõhupaunad. Tegin ise ka loomkatse, vedasin kahe teljelist käru, kus oli ilmselt mingi 7-800kg peal ja kenasti hoidis üleval kogu seda kremplit.
Lisaks paigaldasin nahksisu, õnnestus leida samade lisadega istmed, ehk siis pool elektrilised ja istmesoojendustega. Uksepolstritelt tõstsin ümber puitliistud, sest nahast polstritel oli teist tooni liistud. Istmete vahetamise põhjus oli ka see, et juhiiste oli kuidagi imelikult ära istutud ja vasakult poolt vajunud.
Suvevelgede osas ei tea veel midagi, kas ma temaga üldse suvel sõidan ja üleüldse mis on selle auto saatus - seda vaatame. Praegu on plaanis teine sedaan 210 suvehooajaks valmis panna ja siis otsustab. Üldiselt on sõiduk ennast viisakalt üles pidanud ja kütusekulugi on väga mõistlik, maantee ja linn keskmine KOMPUUTRI järgi on 6.1l/100km kohta, võta näpust kui reaalne see on aga mina olen rahul.
Alati võib teema põhisüüdlase kohta hinnapakkumisi teha.
Tegin kerge hoolduse, mootori õli + filter, salongifilter, kütusefilter, õhufilter - seda siis kõike 465 000km pealt. Lisaks vahetasin ära termostaadi, salongiventilaatori, salongipuhuri nupud, kardaani tugilaagri, tagasilla suured puksid ja panin alla õiged originaal E-klassi veljed.
Tagasild läks tunduvalt vaiksemaks aga tegeliku kolina põhjuse leidsin ka üles. Kurikuulsad nivooamordi šarniirid, mis on kolisema hakanud. Amordid ise muidugi kuivad ja toimetavad kenasti, eelmine omanik oli vahetanud rõhupaunad. Tegin ise ka loomkatse, vedasin kahe teljelist käru, kus oli ilmselt mingi 7-800kg peal ja kenasti hoidis üleval kogu seda kremplit.
Lisaks paigaldasin nahksisu, õnnestus leida samade lisadega istmed, ehk siis pool elektrilised ja istmesoojendustega. Uksepolstritelt tõstsin ümber puitliistud, sest nahast polstritel oli teist tooni liistud. Istmete vahetamise põhjus oli ka see, et juhiiste oli kuidagi imelikult ära istutud ja vasakult poolt vajunud.
Suvevelgede osas ei tea veel midagi, kas ma temaga üldse suvel sõidan ja üleüldse mis on selle auto saatus - seda vaatame. Praegu on plaanis teine sedaan 210 suvehooajaks valmis panna ja siis otsustab. Üldiselt on sõiduk ennast viisakalt üles pidanud ja kütusekulugi on väga mõistlik, maantee ja linn keskmine KOMPUUTRI järgi on 6.1l/100km kohta, võta näpust kui reaalne see on aga mina olen rahul.
Alati võib teema põhisüüdlase kohta hinnapakkumisi teha.