22-03-2023, 07:26 PM
Patjade saaga lahenes siis kahe uue esimese padjaga,miski dunlopi sugemetega toode tundus olevat.vanad olid päris kulunud ka,ei leia küll ühtegi seost kuidas madalduse tõttu need padjad katki võiks minna.
![[Pilt: 101-AFB80-8-F37-45-D5-9-EA6-ADAF41284744.jpg]](https://i.postimg.cc/mktXSpcq/101-AFB80-8-F37-45-D5-9-EA6-ADAF41284744.jpg)
![[Pilt: 6-C0-B600-A-EA18-44-B0-B827-C5-DA793-EE76-E.jpg]](https://i.postimg.cc/mrBmngz7/6-C0-B600-A-EA18-44-B0-B827-C5-DA793-EE76-E.jpg)
Peale patjade alla saamist paar päeva hiljem hakkasin vedrustust kalibreerima,et talveks natuke kõrgemaks saada masin,selgus,et miskipärast esiotsa langetamine ei toiminud,ehk siis rõhu maha laskmise klapp ei avanenud,sai siis viga otsima hakatud,peitus see tagastange all oleva bloki juures,mis siis kogu seda kupatust kontrollib,rõhuklapi juhe katki hoorunud vastu voolikut.
![[Pilt: FDC58-BF4-26-D7-4-C7-E-A7-C6-2-AFA65-B8-B0-CD.jpg]](https://i.postimg.cc/4yq82vV3/FDC58-BF4-26-D7-4-C7-E-A7-C6-2-AFA65-B8-B0-CD.jpg)
Ise arvan,et see on ka põhjus,mille tõttu need padjad korraga puru lendasid.
Lisaks skännis tuttav mingiaeg stange sisse,tegi valmis joonised ja printis välja sellise asja:
![[Pilt: 928-EF0-CB-FCAF-4972-8175-B456-C79-EE6-AD.jpg]](https://i.postimg.cc/3xgL9vRK/928-EF0-CB-FCAF-4972-8175-B456-C79-EE6-AD.jpg)
![[Pilt: E4-FCDDB2-4-D68-416-D-A11-C-4-B5-BAD403666.jpg]](https://i.postimg.cc/hPQZzwRQ/E4-FCDDB2-4-D68-416-D-A11-C-4-B5-BAD403666.jpg)
Stange alt jookseb ka ilusti kumerusega kokku.
Nendel piltidel juba carboniga kaetud ja üks kiht vaiku peal,tõenäoliselt 3-4 kihti veel,siis vahelihv ja lakkima.
Eelmine nädal sai auto ka suveseadesse tagasi,veljed,flansid ja madalaks.
![[Pilt: 101-AFB80-8-F37-45-D5-9-EA6-ADAF41284744.jpg]](https://i.postimg.cc/mktXSpcq/101-AFB80-8-F37-45-D5-9-EA6-ADAF41284744.jpg)
![[Pilt: 6-C0-B600-A-EA18-44-B0-B827-C5-DA793-EE76-E.jpg]](https://i.postimg.cc/mrBmngz7/6-C0-B600-A-EA18-44-B0-B827-C5-DA793-EE76-E.jpg)
Peale patjade alla saamist paar päeva hiljem hakkasin vedrustust kalibreerima,et talveks natuke kõrgemaks saada masin,selgus,et miskipärast esiotsa langetamine ei toiminud,ehk siis rõhu maha laskmise klapp ei avanenud,sai siis viga otsima hakatud,peitus see tagastange all oleva bloki juures,mis siis kogu seda kupatust kontrollib,rõhuklapi juhe katki hoorunud vastu voolikut.
![[Pilt: FDC58-BF4-26-D7-4-C7-E-A7-C6-2-AFA65-B8-B0-CD.jpg]](https://i.postimg.cc/4yq82vV3/FDC58-BF4-26-D7-4-C7-E-A7-C6-2-AFA65-B8-B0-CD.jpg)
Ise arvan,et see on ka põhjus,mille tõttu need padjad korraga puru lendasid.
Lisaks skännis tuttav mingiaeg stange sisse,tegi valmis joonised ja printis välja sellise asja:
![[Pilt: 928-EF0-CB-FCAF-4972-8175-B456-C79-EE6-AD.jpg]](https://i.postimg.cc/3xgL9vRK/928-EF0-CB-FCAF-4972-8175-B456-C79-EE6-AD.jpg)
![[Pilt: E4-FCDDB2-4-D68-416-D-A11-C-4-B5-BAD403666.jpg]](https://i.postimg.cc/hPQZzwRQ/E4-FCDDB2-4-D68-416-D-A11-C-4-B5-BAD403666.jpg)
Stange alt jookseb ka ilusti kumerusega kokku.
Nendel piltidel juba carboniga kaetud ja üks kiht vaiku peal,tõenäoliselt 3-4 kihti veel,siis vahelihv ja lakkima.
Eelmine nädal sai auto ka suveseadesse tagasi,veljed,flansid ja madalaks.