Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja (/showthread.php?tid=53211)

Lehed: 1 2 3


MB X218 2013a/MB W447 2014 fedja - fedja - 06-06-2022

Tere taas

Üle tüki aja siia foorumisse ka asja,auto sai soetatud juba eelmise aasta lõpus,mõned küsimused ka tekkinud selle ajaga,ehk saan vajalikku infot siit.

Kuna eelmised põhiautod olid v8 bensukad nt.w221,lexus LS siis sai pilk pööratud õkonoomsemate masinate poole,lisaks mõni suutis nii palju laguneda ka,et lihtsalt ei jõudnud ära remontida (loe range rover).

Seega kriteeriumid paigas,õkonoomne,töökindel ja mitte linnapildis väga tihti esinev.

Sai vaadatud cayenne,f01 jne…kuid lõppkokkuvõttes ei vastanud need ühelegi kriteeriumile,siis suht juhuslikult a24 sirvides jäid silma w218 kerega autod,okei asi selge,vaja shooting brake kere,2 liitrist diislit amg paketi ja võimalikult palju varustust.tundus võimatu missioon,kui üsna pea peale otsimise alustamist tuli 2 tk lausa müüki,üks valge ja siis see millest jutt.
Valget kahjuks vaatama ei saanudki minna,aga peale halli nägemist ei näinud enam väga vajadust ka.
Kõik tundus aus,varustus hea jne…kohapeal sai avastatud ka elektriline kärukonks,peale mida oli asi kindel,kuna sikleid vaja pidevalt vedada ja kuudikaga ei viitsi koguaeg ka sõita.

Auto ennast ülal pidanud ilusti,veepump hakkas kunagi algul lekkima ainult,see sai ka kohe vahetatud.
Hooldus,õlid jne 240 000 km peal.

Natuke sai sõidetud,nii nagu auto oli,aga juba hakkasin otsima suuremat velge,uurima kuidas auto madalaks saaks jne.

Veljed judd toodang,20” ja 8,5 9,5 laiad.
20mm flansid said ka kõigile vahele,esimesed vahetan ilmselt 25mm vastu.
Madaldamise jaoks clsile reguleeritavaid vardaid ei leidnudki,sain sl omad mis sai lihtsa vaevaga sobivaks tehtud.hetkel seadistatud nii,et comfort seade igapäevaseks sõiduks,sai ka ikka tunduvalt madalam kui originaal,sport seade sai tehtud veel 3-4 cm madalam kui comfort.

Kohe lisan pildid ka.

Kohe algul:
[Pilt: 6-FB05681-B2-A9-44-AB-AA7-E-EE38-E175-B461.jpg]

[Pilt: F85-C6458-C0-A2-4-ED0-86-FC-4-F29452-F2150.jpg]
Veljed ja madaldus comfordis:
[Pilt: DCE85-E97-5-DBA-46-C3-B1-F4-7754-EE0-CDABF.jpg]

[Pilt: 08-E4782-B-2934-4274-9416-C8-A1-F02-F1-A82.jpg]
Esiklaas ja küljed kiletatud:
[Pilt: 142-C7-EBE-D19-E-41-BE-8569-987-D92-FE7700.jpg]
Kaks viimast sport seades
[Pilt: A3-E39-D86-242-D-4394-9411-56336642-B6-E5.jpg]
Treileriga:
[Pilt: 9-D9-A0115-D890-4-C0-B-BCFB-A143-EBE5849-D.jpg]


RE: MB X218 2013a fedja - Ott - 07-06-2022

Tunnistan ausalt, et juba viimane paar kuud närib mind järjest hullemini idee sellisest shooting brakest. See on ju pisema pagasiruumiga kui E, laadimisava tundub ka ebapraktilise kujuga, pank ütleb, et see on nende jaoks luksuskaup, jumal teab mida euribor teeb. Otsin kõikvõimalikke ratsionaalseid põhjuseid, et vanatehnikaga edasi sõita. 

Krt aga on ikka ilus asi. Madal või stock, AMG pakett või tavaline, igal juhul on ta väga väga ilus. 

Miks väike mootor? Palju kütet võtab? Big Grin Nelik või rwd? Poole aastaga polegi suurt lagunenud? Miks peaks sellest eemale hoidma?


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 09-06-2022

Väike mootor kuna sellega vähem muret kui v6-ga,küttekulu mul keskmist näitab 6-7 vahele,ehk olematuBig Grinrwd,nelikuga sõiduautol ei näe vajadust,selleks muud masinad,lagunenud ainult niipalju kui veepump mis lekkima hakkas,muus osas hea,aku sai ka kunagi talvel ära vahetatud.Naisele sai üle aasta tagasi ka sama mootoriga c207,ka see auto pole millegiga üllatanud,ainult loomulik kulumine/hooldus.
Pakiruum e klassiga võrreldes ehk grammi on väiksem,aga mina igastahes üllatusin selle suuruses,eriti kui istmed ka alla lastud.


RE: MB X218 2013a fedja - .Alar. - 12-06-2022

Valge all mõtled ilmselt seda, mis ma ostsin. Mulle oli samuti varustus tähtis. Läbisõidu elan üle aga varustust peab olema.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 12-06-2022

Kuu enne sinu oma umbes,mina vaatasin ainult r4 motoga pille,kusjuures sellest ajast saadik pole minumeelest ühtegi selle ajastu r4,amg paketiga universaali müügis olnud.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 25-07-2022

Kas siin keegi uuemaid navi plaate ka pakub?või oskab keegi kuskile suunata.


RE: MB X218 2013a fedja - .Alar. - 25-07-2022

FB Marketplace ja Auto24 jupide all GPS-i uuendajaid omajagu


RE: MB X218 2013a fedja - Alr77 - 27-07-2022

Hei.
Kas veljed mingi kohaliku dealeri käest ostetud või.....?



Alar.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 27-08-2022

Veljed on judd 202 kui mälu ei peta,ostsin fb marketplace kuulutuse peale.

Auto ilusti muidu vastu pidanud,ei olegi isegi miskit muljetada remondipoolelt.

Vahepeal sai ainult natuke mootori jõudlust tõstetud.

[Pilt: E7-C568-A0-9-C26-4-B28-B51-E-D959-CB56-E808.jpg]
[Pilt: 33979940-0565-469-B-BB44-DB7-A67-AC66-D6.jpg]
[Pilt: 732-C0-FD5-C1-AE-4-CB9-9-E24-E8-EA5843-C735.jpg]
[Pilt: 842-EC790-1313-49-BA-A820-07-DA906-B05-FA.jpg]

Kas keegi ambient lightingu on ise lisanud?vaatan hiinas neid komplekte mis pakutakse,tundub ahvatlev,aga häirivaks faktoriks on jäänud see,et väidetavalt ei saa valgustugevust muuta.menüüs aktiveerisin huvi pärast ära selle funktsiooni,seal nagu laseks regullida,aga kas ka reaalselt toimib..kellegil ehk kogemust?


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 08-11-2022

Tere

Seekord oleks natuke nõu vaja,nimelt siis esimeses postituses mainitud w207 ga seoses.

[Pilt: ABB94-D8-D-FE55-4559-80-E2-3-C602-BAEA65-C.jpg]

Just sai kett vahetatud,mõni päev hiljem otsustas kast lollitama hakata,nimelt jahedama mootoriga D või R peale lülitades tahab kohe vedama hakata ja sureb auto välja,õlide soojenedes probleem kaob ja toimib nagu vaja,kuna ma ise automaatkastidega just väga sina peal pole siis kas kellegil on ehk laadset probleemi olnud,mis seda põhjustada võiks?


RE: MB X218 2013a fedja - v6sa - 08-11-2022

Kas väljasuremise soov tuleneb äkiliselt tekkinud raskest veost või mootori ebakindlast tühikäigust?

Käigukast ja eelkõige turbiini lukustus on alati kahtlased.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 08-11-2022

Äkilisest raskest veost,niipalju kui sõbraga arutasime kes hõbenooles toimetab,pakkus tema ka turbiinist tulenevat probleemi.

Lõigatakse ta seal vist lahti ka tehakse ja miski parendus vedrude lisamisega sellisel puhul.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 15-12-2022

Cls-i talveveljed olid üpriski korrodeerunud,nüüdseks taastatud ja all,lisaks sai ka talveks originaalkõrgusele tagasi seadistatud.
[Pilt: 9-E6-EF211-988-F-4236-8792-C12-E9892-C8-FE.jpg]


Kupeega ka asi lahendatud,kui kellegil veel laadsed sümptomid,siis viga oli turbiinis,käis siis kadrinas taastamises.
Lisaks sai vahetatud üks solenoid ja sisse läks uus õli ja filter.
Nüüd toimib väga hästi ja vahetused ka palju sujuvad kui enne,õli järgi vaadates polnud seda ilmselt ammu vahetatud ka.
Kevadeks jälle järgmised veljed ka,19x9,5 kõik,nina püsti kuna kast oli maas.kuigi ilmselt tuleb kevadeks miskid madaldusvedrud sinna ikkagi otsida.
[Pilt: D1-A169-DC-8-C1-E-42-B3-8-B16-F7-D84-C21-AED6.jpg]


RE: MB X218 2013a fedja - KsenoonE - 16-12-2022

Päris ilus näeb välja Smile

V6 ainuke viga on see lekkiv õlijahuti tihend..rohkem küll ei teaks. Mul oli CLS350 195kw, see liikus mahedalt Smile


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 24-12-2022

Eks seal v6 on enamus asju ikka kaks tk rohkem ja igasugune remont ka palju keerukam alustades juba ligipääsetavuse mõttes,neil om651 motodel näiteks ketivahetus 2-3 hBig Grin
Peale softi uuendust käivad piisavalt edasi ka,ja olgem ausad,kiirelt sõitmiseks on ikka bensiinimootoriga masinad.


RE: MB X218 2013a fedja - fedja - 03-01-2023

Nüüd nõuab ka cls natuke investeerimist,hommikul lõi kirja ette,et vehicle too low,stop.
Kilomeeter garaazini ja selgus,et mõlemad esimesed padjad puruks…kuidas,ei tea,täielik müstika.

B osa amordi hind 850e tk,seega väga tõsiselt kaalun coiloveritele üleminekut.
Kasutatud osana vaevalt leiab miskit sellele.
Ainuke küsimus coiloveritele üleminekul on,et kas mingeid veateateid ka pilduma hakkab.


RE: MB X218 2013a fedja - väikemees - 03-01-2023

https://www.miessler-automotive.com/Mercedes-CLS-X218-AIRMATIC-Air-Spring-Suspension-Service-Kits-FRONT

Võta kohe tagumistele ka, on rahu majas.


RE: MB X218 2013a fedja - canyondrift - 04-01-2023

Tellisin oma W211-le Amazonist tagumised padjad, alla 100€/tk


RE: MB X218 2013a fedja - KsenoonE - 05-01-2023

Kõige odavamaid patju ei tasu panna. Arnott ei paku mingit lahenudst?
Puruks läksid nad ilmselt madalduse tõttu


RE: MB X218 2013a fedja - MBR320 - 07-01-2023

Ära riku oma autot tavavedrustusele üleminekuga ära. Kui sul ees veel originaal amrodid, siis airmatic.ee saab need õhkpadjad ka eraldi ära vahetada. Samas ole valmis üllatuseks, amort õline või ei ole originaal, siis pole muud, kui kõik vahetusse.
Endal vana R klassiga läbi käidud tee. Korraks on rahakotile valus, aga 2.a garantiid ja süda rahul.