02-02-2023, 10:44 PM
Peale kahe murdunud poldiga toimunud arveteklaarimist ja täiesti roostes 2015. aasta tootmiskuupäevaga kütusefiltrist (veho arvetel on vahetused kirjas 2017 ja 2019 veeanduri elusalt kätesaamist tipnes siis 1050.-. Taastatud turbo, uued õhufiltrid, uued poldid, kõik uued tihendid, üks uus andur, diagnostika anduri tuvastamiseks. Sellest tuleb natuke tagasi, kui minu turbo tõdetakse kõlbulikuks.
Ei oska kurta - auto on 310 kkm sõitnud, kollektoripoldid on konkreetselt roostes. Või noh, turboga seotud poldid on nüüd uued
Sõidab mönusasti, kuid nüüd on esiradari viga ja ei toimi püsikiirus. Õnneks limiter toimib ja sedasi püsib kiirus kontrolli all. Pühapäeval siis näeme, mis siis seekord ei meeldi...
Tagumikutunnetus on juba kadunud - hommikul ehmatas paar korda, kui rataste alt miski tümakas läbi käis. Esimene mõte käis ikka vahetatud kardaani suunas...
Siis tuli meelde: sel on ju kardi esivedrustus ja sellega leiab kõik teekonarused üles. Aga siledal teel on ikak lust lasta
Tundub, et kolisejaks on ikkagi esiamordid... Nüüd on õige mitmes kohas tõdetud esisild tihedaks, aga tüütu kolks mingil juhuslikul hetkel on ikka sees.
Jama on selles, et see auto on meil nüüd põhimõtteliselt üle
Ei oska kurta - auto on 310 kkm sõitnud, kollektoripoldid on konkreetselt roostes. Või noh, turboga seotud poldid on nüüd uued
Sõidab mönusasti, kuid nüüd on esiradari viga ja ei toimi püsikiirus. Õnneks limiter toimib ja sedasi püsib kiirus kontrolli all. Pühapäeval siis näeme, mis siis seekord ei meeldi...
Tagumikutunnetus on juba kadunud - hommikul ehmatas paar korda, kui rataste alt miski tümakas läbi käis. Esimene mõte käis ikka vahetatud kardaani suunas...
Siis tuli meelde: sel on ju kardi esivedrustus ja sellega leiab kõik teekonarused üles. Aga siledal teel on ikak lust lasta
Tundub, et kolisejaks on ikkagi esiamordid... Nüüd on õige mitmes kohas tõdetud esisild tihedaks, aga tüütu kolks mingil juhuslikul hetkel on ikka sees.
Jama on selles, et see auto on meil nüüd põhimõtteliselt üle