17-01-2023, 12:40 PM
(16-01-2023, 05:32 PM)kodutu Kirjutas:722.3 korras kast toimetab väga viisakalt, (mul oma turbokal peal), aga 6 käiku on 6 käiku. 722.3-ga autot on võimalik väidetavalt isegi käima tõmmata, aga no see pole ikka MB, mida on vaja käima tõmmata(16-01-2023, 10:54 AM)v6sa Kirjutas: 124 elule tagasi aitamine on alati hea tegu.
Värvi ja käigukasti valikuga peab igaüks ise elama
Käigukasti valikus oli kiviaegne 722.3 automaat vs 6 käiguline 716.647. Valik kaldus suures osas teise kasuks, mitte et sellel 722.3l midagi viga oleks aga kui juba siis juba. Muidugi oleks võinud minna 722.6 käigukasti peale aga see oleks eeldanud juba controllerit ja muud jama millega mul puudub igasugune tahtmine tegeleda. Ja lisaks on mul neid automaatkastiga Mercedeseid mõned veel, seega kui tahan nautida siis sõidan mõne teise autoga.
Värvi osas on täpselt nii, et kellele meeldib ja kellele mitte.
Vahepeal sai käidud sügaval Võrumaa metsade vahel ühte bensiinimootoriga isendit rappimas, kust sain kõik kerepoolse mootorijuhtmestiku - kaitsmekarbi alt ajusse, diagnostika pistiku, lambda, kütuserelee koos majandusega + mõned juhtmejupid mis jäävad juhipoole lanseka peale, ilmselt temp andur ja mõned voolud. M104 124 mootorijuhtmestik ja drosseli juhtmestik on praegu kasutaja MulgiKange juures taastamises.
Juhtmestikuga seoses tuleb esialgu aru saada mida see spetsialist seal teind on kes ta ära DIISELDAS kunagi..