06-01-2023, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2023, 06:50 PM ja muutjaks oli shed.)
Selle turbo vahetus 2-3h töö kui mees on eelnevalt teind ja eeldusel et väljalaskepoldid keeravad ja tuju on hea. Ma ei paneks never toimiva tehaseturbo asemele mingit poolas/lätis/leedus taastatud käkki. Minu kogemuse järgi 90% juhtudest on pärast rõhk paigast ära. Kas autoomanik sellest ilmtingimata aru saab on iseasi, aga kogenud kõrv ja tagumik küll. Lase vana aktuaator remontida (ei pea midagi kalibreerima) vôi pane uus (tekib oht et on vaja seadistada jah, kuna see pärineb ka ilmselt kuskilt lôunanaabrite juurest)
Ps. Tagumise flantsi alumise poldi paigalduseks tuleb polt enne padruni külge paigaldada ja siis padrun 3/8 kardaani otsa ja siis saab ta paika, paljast polti suht vôimatu jah näppudega sinna keerata.
Ps. Tagumise flantsi alumise poldi paigalduseks tuleb polt enne padruni külge paigaldada ja siis padrun 3/8 kardaani otsa ja siis saab ta paika, paljast polti suht vôimatu jah näppudega sinna keerata.