06-01-2023, 12:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2023, 12:22 PM ja muutjaks oli vreps.)
(05-01-2023, 01:57 PM)v6sa Kirjutas:(02-01-2023, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: ...
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
...
Viga käes: turbo aktuaator kutu. Kas tapsin ise mingil tähelepanematuse hetkel peale vajutades või tegi auto sihtostarbeline kasutamine (iga gaasivajutus sõidutab geomeetriat ühest äärmusest teise) lihtsalt otsa peale, jääbki selgusetuks. Igatahes läheb peale taastatud turbo koos uue kalibreeritud ajamiga. Näis, kas saame lõpuks sõitma.
Geomeetria ise liikus väga pehmelt ja takistusteta.
Seekord ostan töö tuimalt sisse varuosa tarnijalt: ma ei suutnud varasema summutiklambritravestia käigus ühtegi oma võtmekomplekti varianti panna turbo väljuva toru alumisele poldile. Näpud lühikesed ja töntsid. Külm on ka. Laseme Märjamaa meestel oma oskusi näidata
See aktuaatori surm on tüüpviga neil ja pooltel juhtudel pääseb sildade jootmisega, raskemal juhul vaja tigu ja hammasratas vahetada. Pole küll minu asi aga milleks vahetada turbot kui geomeetria liigub normaalselt. Aktuaatori vahetus on paarikümne minuti töö ja nt. minu jeebil kus on sama mootor hakkas nn. uus taastatud aktuaator ilusti tööle ilma kalibreerimata ja ega see kalibreerimine pole ka mingi kosmoseteadus. Hinna vahe antud juhul tuleb u. 5 kordne.
numerus stultorum, infinitus est