05-01-2023, 01:57 PM
(02-01-2023, 10:43 AM)v6sa Kirjutas: ...
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
...
Viga käes: turbo aktuaator kutu. Kas tapsin ise mingil tähelepanematuse hetkel peale vajutades või tegi auto sihtostarbeline kasutamine (iga gaasivajutus sõidutab geomeetriat ühest äärmusest teise) lihtsalt otsa peale, jääbki selgusetuks. Igatahes läheb peale taastatud turbo koos uue kalibreeritud ajamiga. Näis, kas saame lõpuks sõitma.
Geomeetria ise liikus väga pehmelt ja takistusteta.
Seekord ostan töö tuimalt sisse varuosa tarnijalt: ma ei suutnud varasema summutiklambritravestia käigus ühtegi oma võtmekomplekti varianti panna turbo väljuva toru alumisele poldile. Näpud lühikesed ja töntsid. Külm on ka. Laseme Märjamaa meestel oma oskusi näidata