02-01-2023, 10:43 AM
Uuel aastal uue hooga.
Eile oli siis see õnnelik hetk, kui lõpuks naiseliku energia, kosmilise kokkusattumuse või lihtsalt kogunenud kogemuste abil klõpsas katalüsaatori toru ülalt flantsi ja klamber sai (vist... ) õigesti kokku tõmmatuna oma kohale. Edasine oli lihtnekokkumuterdamine
Kardaani allapanek oli kukepea (kuigi ka selle juures sai ära proovitud kümmekond erinevat mittetoimivat lahendust) selle krdi klambri paikasaamise kõrval. Kahe nädala jooksul sai vast kümmekond tundi proovitud küll hea, küll kurjaga. Erinevalt GLK-s pesitsevast 190 kW erimist on sel pajal miski nukk (VL kollede ühenduspõlv?) täpselt selle koha peal, kust peaks klamber alla liikuma. Kui klambrit eest ei saa, siis tõusev toru tõukab selle ääriku huule ja pesa vahele. Kätte seda enam vinkli harude poolt ei saa. Millegiga tõukama ei ulatu (tahmafilter on ju ka ees). Teise serva sudimine palju kriitilist kohta ei mõjuta.
Ma saan täitsa aru, miks mitmed töökojad seda tööd teha ei soovi
GLK-l oli kuidagi rohkem ruumi igal pool. Mitte palju, aga mill siit ja teine sealt - nii see ruum tekkis.
Ühesõnaga - TS sõidab jälle!
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
Kas tegelik viga oli juba enne sees, ei teagi, kuivõrd kardaani purunemise järel augusti lõpus ju keegi üle 1500 pole vajutanud... Kuni selleni on kõik hästi - mootor käib puhtalt (kerge tiks paremas pooles nagu oleks... ) ja jõudu on ka. Aga siis hakatakse pihusteid katkestama ja mootor jääbki 1500 kanti "põrkama".
Paagitäis suvist kütet on ka sees
Eile oli siis see õnnelik hetk, kui lõpuks naiseliku energia, kosmilise kokkusattumuse või lihtsalt kogunenud kogemuste abil klõpsas katalüsaatori toru ülalt flantsi ja klamber sai (vist... ) õigesti kokku tõmmatuna oma kohale. Edasine oli lihtnekokkumuterdamine
Kardaani allapanek oli kukepea (kuigi ka selle juures sai ära proovitud kümmekond erinevat mittetoimivat lahendust) selle krdi klambri paikasaamise kõrval. Kahe nädala jooksul sai vast kümmekond tundi proovitud küll hea, küll kurjaga. Erinevalt GLK-s pesitsevast 190 kW erimist on sel pajal miski nukk (VL kollede ühenduspõlv?) täpselt selle koha peal, kust peaks klamber alla liikuma. Kui klambrit eest ei saa, siis tõusev toru tõukab selle ääriku huule ja pesa vahele. Kätte seda enam vinkli harude poolt ei saa. Millegiga tõukama ei ulatu (tahmafilter on ju ka ees). Teise serva sudimine palju kriitilist kohta ei mõjuta.
Ma saan täitsa aru, miks mitmed töökojad seda tööd teha ei soovi
GLK-l oli kuidagi rohkem ruumi igal pool. Mitte palju, aga mill siit ja teine sealt - nii see ruum tekkis.
Ühesõnaga - TS sõidab jälle!
Aga viga on sees. Mootori pöörded üle 1500 ei lähe, mootorituli põleb.
Kas tegelik viga oli juba enne sees, ei teagi, kuivõrd kardaani purunemise järel augusti lõpus ju keegi üle 1500 pole vajutanud... Kuni selleni on kõik hästi - mootor käib puhtalt (kerge tiks paremas pooles nagu oleks... ) ja jõudu on ka. Aga siis hakatakse pihusteid katkestama ja mootor jääbki 1500 kanti "põrkama".
Paagitäis suvist kütet on ka sees