26-11-2022, 05:03 PM
Tere lumist laupäeva!
Miks mitte veelgi pisut suve meenutada.
Veduri ja koormaga oli selline lugu, et tegelikult see asi seal taga ainult tundub võrdlemisi suur ja kõrge, sest isegi need konkreetsed kaherattalised on kindlasti madalamad kui mõni linnamaasturihakatis või mahtuniversaal. Samuti jäi lasti kaal lisaks kärule arvestuslikult umbes 1100 ja 1200 kg vahele ning vana hea S212 jaoks ei ole selline komplekt ka OM651 mootori korral eriline väljakutse.
Ilmselt oli neil autodel mingi haagist arvestav veojõukontroll varustuses, aga ma ei usu, et konkreetsel isendil see asi töötada sai, sest kuskil suduses Hiina tööstuslinnas valmistatud haakekonks oli ühel ilusal laupäeval me vanematekodu õuel mõne meeleoluka tunni jooksul paigaldatud.
Sedasorti käruga ei ole üle 120 km/h nagunii kuigi otstarbekas ega lubatudki kärutada, last sai paigaldatud enamvähem rahuldava kaaljuaotusega ja teeolud olid suvised, mistõttu me matka jooksul ei tekkinud kordagi ebameeldivat ebastabiilsusetunnet ja püsikiirusehoidja hoidis seda 120-t üsna muretult.
Ainult kütust kulus harjumatult palju.
Et aga käesolev jutulõng uuesti SL-i teemasse tuua, lõpetan taaskord pildiga hämarusest ning soovin kõigile siinse foorumi suveautodele ilusaid ja värvilisi unenägusid.
Aitäh ja kohtume tulevikus!
Parimate soovidega,
Västrik
Miks mitte veelgi pisut suve meenutada.
Veduri ja koormaga oli selline lugu, et tegelikult see asi seal taga ainult tundub võrdlemisi suur ja kõrge, sest isegi need konkreetsed kaherattalised on kindlasti madalamad kui mõni linnamaasturihakatis või mahtuniversaal. Samuti jäi lasti kaal lisaks kärule arvestuslikult umbes 1100 ja 1200 kg vahele ning vana hea S212 jaoks ei ole selline komplekt ka OM651 mootori korral eriline väljakutse.
Ilmselt oli neil autodel mingi haagist arvestav veojõukontroll varustuses, aga ma ei usu, et konkreetsel isendil see asi töötada sai, sest kuskil suduses Hiina tööstuslinnas valmistatud haakekonks oli ühel ilusal laupäeval me vanematekodu õuel mõne meeleoluka tunni jooksul paigaldatud.
Sedasorti käruga ei ole üle 120 km/h nagunii kuigi otstarbekas ega lubatudki kärutada, last sai paigaldatud enamvähem rahuldava kaaljuaotusega ja teeolud olid suvised, mistõttu me matka jooksul ei tekkinud kordagi ebameeldivat ebastabiilsusetunnet ja püsikiirusehoidja hoidis seda 120-t üsna muretult.
Ainult kütust kulus harjumatult palju.
Et aga käesolev jutulõng uuesti SL-i teemasse tuua, lõpetan taaskord pildiga hämarusest ning soovin kõigile siinse foorumi suveautodele ilusaid ja värvilisi unenägusid.
Aitäh ja kohtume tulevikus!
Parimate soovidega,
Västrik