05-11-2022, 01:15 AM
Aga juhul kui huvi ise on teha, siis tõenäoliselt on viga käigukangi trossides, kaks neid seal on. Kuna mul on ka R käiguga probleeme, siis ma olen selle kohta lugenud, aga nüüd mul juba buss seisab aasta aega ja remonti ette võtnud pole. Seega remondikogemuse puudub ja mis ma siia kirjutan on klaaskuuli pealt ennustus..
Kui trossid hästi ei liigu kõris, siis need jäävad käike "pooles vinnas" hoidma. Kui mälu ei peta, siis kollase otsaga tross lülitas R; 2; 4 käike, teine tross 1; 3; 5. Ehk siis antul juhul võiks justkui mõlemad trossid kinni olla. Mis netigurude sõnutsi käiguvahetust veel kergendab on kastiõli vahetus (asi mida neil bussidel niikuinii peale tehasest välja sõitu tehtud pole.. ja kui tehtud pole siis on ka tõenäoliselt õlitase madal).
Kuidas ma ise R käiku lülitasin oli nii, et siduripedaal korralikult põrandani ja käigukangi mitte hellitavalt ei meelitanud, vaid tõmbasin hooga lõpuni, siis oli kindel, et "tsälk rauas".
Kui trossid hästi ei liigu kõris, siis need jäävad käike "pooles vinnas" hoidma. Kui mälu ei peta, siis kollase otsaga tross lülitas R; 2; 4 käike, teine tross 1; 3; 5. Ehk siis antul juhul võiks justkui mõlemad trossid kinni olla. Mis netigurude sõnutsi käiguvahetust veel kergendab on kastiõli vahetus (asi mida neil bussidel niikuinii peale tehasest välja sõitu tehtud pole.. ja kui tehtud pole siis on ka tõenäoliselt õlitase madal).
Kuidas ma ise R käiku lülitasin oli nii, et siduripedaal korralikult põrandani ja käigukangi mitte hellitavalt ei meelitanud, vaid tõmbasin hooga lõpuni, siis oli kindel, et "tsälk rauas".
Inseneritegevused: CAD projekteerimine, Tootearendus ja disain - info@ews.ee