Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Bussid ja veokid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=113)
+--- Teema: Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) (/showthread.php?tid=53473)



Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) - hbmluiks - 03-11-2022

Tere,

Selline probleem, et 1998. a. Vitol ei taha hästi tagumine käik sisse minna ning ka 3. ja 5. käik hüppavad aeg-ajalt välja.

Kas keegi oskab Tallinnas soovitada mõnda head kohta, kes asja üle vaataks?

MB Vito W638 108D 1998

Tänan!


RE: Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) - v6sa - 04-11-2022

Head valimist:
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Mina alustaks Lesvenist.


RE: Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) - hbmluiks - 04-11-2022

(04-11-2022, 10:39 AM)v6sa Kirjutas: Head valimist:
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Mina alustaks Lesvenist.

Tänan!


RE: Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) - Ernst - 05-11-2022

Aga juhul kui huvi ise on teha, siis tõenäoliselt on viga käigukangi trossides, kaks neid seal on. Kuna mul on ka R käiguga probleeme, siis ma olen selle kohta lugenud, aga nüüd mul juba buss seisab aasta aega ja remonti ette võtnud pole. Seega remondikogemuse puudub ja mis ma siia kirjutan on klaaskuuli pealt ennustus..

Kui trossid hästi ei liigu kõris, siis need jäävad käike "pooles vinnas" hoidma. Kui mälu ei peta, siis kollase otsaga tross lülitas R; 2; 4 käike, teine tross 1; 3; 5. Ehk siis antul juhul võiks justkui mõlemad trossid kinni olla. Mis netigurude sõnutsi käiguvahetust veel kergendab on kastiõli vahetus (asi mida neil bussidel niikuinii peale tehasest välja sõitu tehtud pole.. ja kui tehtud pole siis on ka tõenäoliselt õlitase madal).

Kuidas ma ise R käiku lülitasin oli nii, et siduripedaal korralikult põrandani ja käigukangi mitte hellitavalt ei meelitanud, vaid tõmbasin hooga lõpuni, siis oli kindel, et "tsälk rauas".