04-11-2022, 04:26 PM
Kui negatiivset tagasisidet ei anta, siis ei saa ju kuidagi asja parendada!
Kahjuks tänapäeva vati ühiskonnas kipub see olema, et kliendi kui üksikindiviidi rahulolematus ei huvita teenusepakkujat grammi võrragi.
Kui hääletoru suuremaks läheb, milleks täna on sotsiaalmeedia jms, siis hakkab alles huvi tundmine pihta.
Minu kommentaar oli üldistav, et kiita igasuguse tagasiside andmist, polnud seotud konkreetse asutusega!
Kahjuks tänapäeva vati ühiskonnas kipub see olema, et kliendi kui üksikindiviidi rahulolematus ei huvita teenusepakkujat grammi võrragi.
Kui hääletoru suuremaks läheb, milleks täna on sotsiaalmeedia jms, siis hakkab alles huvi tundmine pihta.
Minu kommentaar oli üldistav, et kiita igasuguse tagasiside andmist, polnud seotud konkreetse asutusega!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”