25-10-2022, 12:10 AM
Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb)
[/quote]
Seda on küll väga hea teada kui tegemiseks läheb. Tänud!
See vedrupatjade link on huvitav. Väidavad, et värvitäpid (markeering) originaalvedrul tähistab tema tegelikku sobivust (väikesed erinevused mõõdus) mille alusel valitakse sobiv padi. Ehk umbes nii nagu võib leida varasematel mudelitel x arvu seibe ukse aasa ja kere vahel. Õiges mõõdus padja #1-5 saaks teada VIN alusel. Seda siis kui võimalikult originaalilähedaseks taastada.
Vahetamisel teise pikkusega nii täpselt seda paika saada ilmselt ei õnnestu. Katse/eksitus aga kes viitsib selle vedrukompressoriga nii palju jännata, et neid peale/maha sikutada...
Seda siis esimeste puhul - tagumistega paksemad, sellest sain aimu
[/quote]
Seda on küll väga hea teada kui tegemiseks läheb. Tänud!
See vedrupatjade link on huvitav. Väidavad, et värvitäpid (markeering) originaalvedrul tähistab tema tegelikku sobivust (väikesed erinevused mõõdus) mille alusel valitakse sobiv padi. Ehk umbes nii nagu võib leida varasematel mudelitel x arvu seibe ukse aasa ja kere vahel. Õiges mõõdus padja #1-5 saaks teada VIN alusel. Seda siis kui võimalikult originaalilähedaseks taastada.
Vahetamisel teise pikkusega nii täpselt seda paika saada ilmselt ei õnnestu. Katse/eksitus aga kes viitsib selle vedrukompressoriga nii palju jännata, et neid peale/maha sikutada...
Seda siis esimeste puhul - tagumistega paksemad, sellest sain aimu