24-10-2022, 10:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2022, 10:17 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(23-10-2022, 05:52 PM)dinowalk Kirjutas: Ei oska arvata, kuskohast su errorid tulevad aga pole sõnagagi maininud, et ta jäik on.
Soov oleks pehmemaks ja Elegance seda ilmselt peaks olema.
...
Avantgarde ja ja Elegance vahe on selgelt tunnetatavalt Elegance kasuks tavaliikluses. Just sissevedrutamise osas annab Elegance palju andeks meie "teedele". Et ta selle käigus veidi rohkem kõikuma hakkab, on ostetud omadus.
Mina viskasin kunagi kohe ostes Avantgarde vedrud riiulisse ja Elegance omad alla - sai palju mersulikum.
Esivedrud ja amordid tuleb vahetada, taga on sama kõigil. Mõistlikum oleks taga esimese asjana mitte hüdrorõhku tõsta (seda varda kruttimine teeb), vaid panna vedrude alla paksemad padjad.
Kõrgem rõhk teeb amortisaatori udupeene grammi võrra jäigemaks ja lühendab rõhuaku eluiga. Möönan, et vahe on ilmselt mõõtmatult väike, aga põhimõtteliselt olemas
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Koodid:
Esivedrudele
210 321 01 84 - #1
210 321 02 84 - #2
210 321 03 84 - #3
210 321 04 84 - #4
210 321 05 84 - #5
Tagavedrudele
210 325 01 84 - #1
210 325 02 84 - #2
210 325 03 84 - #3
210 325 04 84 - #4
Varastatud siit: https://mbworld.org/forums/e-class-w124/...mbers.html