20-10-2022, 11:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2022, 11:12 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Kui eelmine ja üle-eelmine talv sõitsin selle autoga igapäevaselt, siis selleks talveks läheb ära seisma. Eks on tekkinud ka mõned roostekohad, millega võiks tegelema hakata.
Kuna ma iga suvi ei taha sama autoga sõita, siis eks näha ole mis aasta kevadel ma ta uuesti käiku võtan ja vast selle aja peale jõuab nende roostekohtadega ka tegelema hakata.
Salongiga sai ka vahepeal tegeletud, juhiiste istus kuidagi viltu - võtsin välja ja avastasin, et raam oli keevitusest lahti, puhastasin ja keevitasin kokku tagasi.
Sain ka umbkaudse küttekulu teada täispaagi meetodil, kilomeetreid läbisin 1000 ringi ja keskmiseks kuluks linn + maantee tuli 7.3l/100km, ilmselt kui ökotada siis saaks veel allapoole.
Mootoril täheldasin heitgaasi lekke, lekkis otse salongi nii, et esiklaas määrdus seespoolt tihti. Põhisüüdlaseks oli kollektori vahel olev lõõts, 603 kollektor käib kaheks tükiks keskelt - lõõts oli täiesti lõhki. B osana saada ei olnud, VEHO aitas hädast välja, lõõts koos torujupi ja kahe klambriga maksid kokku 120€ ringis.
Lisaks peaks veel kapotialusega tegelema, radikas näeb jube räbal välja, mootorist mõned õlilekked - eelneva omaniku tehtud plokikaane remont, mis lekib tagumisest otsast + otsakaane vahelt ja mingid veel.
Mõned pildid ka möödunud suvest/kevadest:
Kuna ma iga suvi ei taha sama autoga sõita, siis eks näha ole mis aasta kevadel ma ta uuesti käiku võtan ja vast selle aja peale jõuab nende roostekohtadega ka tegelema hakata.
Salongiga sai ka vahepeal tegeletud, juhiiste istus kuidagi viltu - võtsin välja ja avastasin, et raam oli keevitusest lahti, puhastasin ja keevitasin kokku tagasi.
Sain ka umbkaudse küttekulu teada täispaagi meetodil, kilomeetreid läbisin 1000 ringi ja keskmiseks kuluks linn + maantee tuli 7.3l/100km, ilmselt kui ökotada siis saaks veel allapoole.
Mootoril täheldasin heitgaasi lekke, lekkis otse salongi nii, et esiklaas määrdus seespoolt tihti. Põhisüüdlaseks oli kollektori vahel olev lõõts, 603 kollektor käib kaheks tükiks keskelt - lõõts oli täiesti lõhki. B osana saada ei olnud, VEHO aitas hädast välja, lõõts koos torujupi ja kahe klambriga maksid kokku 120€ ringis.
Lisaks peaks veel kapotialusega tegelema, radikas näeb jube räbal välja, mootorist mõned õlilekked - eelneva omaniku tehtud plokikaane remont, mis lekib tagumisest otsast + otsakaane vahelt ja mingid veel.
Mõned pildid ka möödunud suvest/kevadest: