21-09-2022, 07:30 PM
Pädev STAR'ga opereerija saab anda sõidukile käsu kõrguse muutmiseks, tõusuks ja languseks.
Samal ajal on näha kõikide andurite väärtused, need muutuvad ja muutuvad ka kõrgusnäidud arvutiekraanil.
Kui kõrguse mängu ajal väärtus mingit segast sisse ei loobi, on andur ise töökorras.
Kui pistik kalab, muutub takistus sel hetkel maksimaalseks ja kaob pildist.
Kui ainult käivitamise ajal kaob pildist (kus süsteem üles ärkab), võib ka vähese massi viga olla anduril.
On olemas ju Rodeo töökäsk (Vaata kasvõi Y/T - MB Rode test), mille käigus saab kõiki väärtusi reaalajas vaadata ja mille
jooksul peaks ABC vead ennast välja andma.
VEHO puhul täna kahtlen, kas seal ongi pädevust ja tahet sellise "üle mõistuse käiva kiviaegse asjaga" tegeleda.
Ise seda mõõta ei saa - Plunger travel sensor is of hall effect type. It needs 5V supply to produce output. No way to check it with resistance meter.
Pilt Sulle C215 andurist
https://www.abcspecialist.nl/uploads/web...92_(2).jpg
Sind tsiteerides: "Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö."
Seda öeldi ilmselt, kuna neil pole andurit eraldi müügil lihtsalt.
Olen nendega korduvalt suhelnud ja nende äriühingu esmane eemärk on ikkagi kasumit teenida!
Tsiteerides nende enda müügikuulutust antud andurile:
https://www.abcspecialist.nl/en/artikel/...er?itm=711
"Sensor is mounted in the rear C215 / W220 ABC strut / shock and easy to replace.
Left and right side are equal."
Me oleme tänase päeva maailmaga jõudnud sinna, et kas Sul on väga palju raha (ostad uue amordi esindusest) või võtad aja, süvened ja teed asja ise selgeks.
Seda teist võimalust leida kellegi teise näol on aina keerukam.
Anduri kood peaks olema A0015428118 ja tõesti, eraldi müüdav pole.
Võta oma "uus ostetud" amort, keera kummipadi küljest ära ja eemalda andur ning vaheta enda omaga ära.
Edu hobitamisel!
Samal ajal on näha kõikide andurite väärtused, need muutuvad ja muutuvad ka kõrgusnäidud arvutiekraanil.
Kui kõrguse mängu ajal väärtus mingit segast sisse ei loobi, on andur ise töökorras.
Kui pistik kalab, muutub takistus sel hetkel maksimaalseks ja kaob pildist.
Kui ainult käivitamise ajal kaob pildist (kus süsteem üles ärkab), võib ka vähese massi viga olla anduril.
On olemas ju Rodeo töökäsk (Vaata kasvõi Y/T - MB Rode test), mille käigus saab kõiki väärtusi reaalajas vaadata ja mille
jooksul peaks ABC vead ennast välja andma.
VEHO puhul täna kahtlen, kas seal ongi pädevust ja tahet sellise "üle mõistuse käiva kiviaegse asjaga" tegeleda.
Ise seda mõõta ei saa - Plunger travel sensor is of hall effect type. It needs 5V supply to produce output. No way to check it with resistance meter.
Pilt Sulle C215 andurist
https://www.abcspecialist.nl/uploads/web...92_(2).jpg
Sind tsiteerides: "Ütlevad, et suhteliselt keerukas töö."
Seda öeldi ilmselt, kuna neil pole andurit eraldi müügil lihtsalt.
Olen nendega korduvalt suhelnud ja nende äriühingu esmane eemärk on ikkagi kasumit teenida!
Tsiteerides nende enda müügikuulutust antud andurile:
https://www.abcspecialist.nl/en/artikel/...er?itm=711
"Sensor is mounted in the rear C215 / W220 ABC strut / shock and easy to replace.
Left and right side are equal."
Me oleme tänase päeva maailmaga jõudnud sinna, et kas Sul on väga palju raha (ostad uue amordi esindusest) või võtad aja, süvened ja teed asja ise selgeks.
Seda teist võimalust leida kellegi teise näol on aina keerukam.
Anduri kood peaks olema A0015428118 ja tõesti, eraldi müüdav pole.
Võta oma "uus ostetud" amort, keera kummipadi küljest ära ja eemalda andur ning vaheta enda omaga ära.
Edu hobitamisel!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”